هشدار سازمان آتش‌نشانی در خصوص احتمال قریب‌الوقوع سیل در مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پشت پرده سیل مرگ‌بار مشهد چه بود؟ سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی: مشهدی‌ها امروز، شنبه در منزل بمانند و از هرگونه تردد شهری و بین شهری خودداری کنند اعمال قانون ۱۳۹۵ دستگاه خودرو حادثه‌ساز در مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه ها، خیابان کوثر، میدان آزادی و میدان شهید فهمیده مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه محور‌های اصلی خراسان‌رضوی باز هستند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد امروز پاک است (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهدمقدس: در حوادث اخیر، به‌دنبال متهم‌کردن کسی نیستیم؛ بلکه به‌دنبال ریشه‌یابی مسائل هستیم + فیلم کدام مدارس مشهد فردا شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ + جزئیات تاکید استاندار خراسان رضوی بر رسیدگی فوری به آسیب‌دیدگان سیل در کلات آیا مدارس مشهد و خراسان رضوی فردا شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ مردم خیابان سپاه ۶۹ مشهد پس از لایروبی چه درخواست‌هایی از مسئولان دارند؟ محور کاشمر-نیشابور بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در خصوص تخلیه چند منزل در خیابان هاشمیه ٩٣ مشهد دستور تخلیه منازل به ساکنان هاشمیه ۹۳ در مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم توضیحات فرماندار مشهد در رابطه با میزان ونحوه پرداخت خسارت سیل به آسيب ديدگان + فیلم سرویس‌دهی مترو مشهد تا ساعت ٢۴ | شهروندان از رفتن به تفرجگاه‌ها خودداری کنند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماموریت استاندار خراسان رضوی به دستگاه‌ها برای خسارات سیل هشدار مدیریت بحران خراسان رضوی: مردم مشهد از رفتن به ییلاقات طرقبه شاندیز اکیدا خودداری کنند هشدار هواشناسی مشهد و خراسان رضوی؛ بارش‌های شدید در آینده هم تکرار می‌شود (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مدیرکل جدید راه‌ و شهرسازی خراسان‌رضوی منصوب شد

  • کد خبر: ۱۳۴۴۶
  • ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
مدیرکل جدید راه‌ و شهرسازی خراسان‌رضوی منصوب شد
قدرت الله ابک، معاون پیشین امور عمرانی استانداری سمنان به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی منصوب شد.
به گزارش شهرآرانیوز، مشاور وزیر راه و شهرسازی، رییس مرکز حراست و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت راه وشهرسازی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: استان خراسان رضوی از استان‌های پیشتاز در اجرای طرح اقدام ملی مسکن است.
 
 دکتر حسینی در این مراسم که در محل سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد، اظهارداشت: همواره استان خراسان رضوی همگام و همراه با سیاست‌های کلان وزارت راه و شهرسازی در اجرای پروژه‌های ملی پیشتاز بوده و خوشبختانه در لایحه بودجه سال ۹۹ نیز ده‌ها ردیف بودجه‌ای جهت آغاز پروژه‌های عمرانی جدید و نیز تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گذشته در حوزه‌ای ریلی، هوایی، جاده‌ای، بزرگراهی و مسکن اختصاص داده شده است که نشان‌دهنده توجه ویژه دولت و وزارت راه و شهرسازی به این استان به عنوان پایتخت معنوی کشور است.
 
مشاور وزیر راه و شهرسازی، رییس مرکز حراست و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت راه وشهرسازی در ادامه به دومین سیاست مهم وزارت راه و شهرسازی در خصوص بحث ساماندهی حاشیه نشینی در کلان شهر مشهد اشاره کرد و گفت: اولین گام در این زمینه آزادسازی ۸۰ هکتار زمین، برای اجرای سریع طرح‌های موردنظر وزارت راه و شهرسازی در بحث نوسازی بافت‌های فرسوده است.

در ادامه محمدرضا اخوان عبداللهیان ضمن ارائه گزارش مختصری از عملکرد دوران مدیریت خود، گفت:‌در حال حاضر عمده کارگاه‌های پروژه‌های راهسازی استان همچون محور شادمهر - کاشمر، محور سرخس، محور درگز - دوغایی و آزاد راه حرم تا حرم فعال است و در بحث شهرسازی طرح تفصیلی مشهد در دست اقدام است که امید است با همکاری مجموعه مدیران استان این طرح نیز هرچه سریعتر به اجرا در آید. همچنین در زمینه طرح اقدام ملی مسکن، ۵۰ درصد زمین‌های مورد نیاز تامین شده است.

همچنین در این مراسم «قدرت الله ابک» با اشاره به تاکیدات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی گفت: بازآفرینی شهری، تامین زیرساخت‌های مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن و تعامل با مسوولان استان و ارتباط نزدیک با شهرداران، سه حوزه مورد تاکید مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در تفویض اختیار به اینجانب بوده است که در همین راستا تلاش می‌کنیم تا با کمک مجموعه مدیران استان و نیز پرسنل خدوم راه و شهرسازی استان، سیاست‌های ابلاغی ایشان را بیش از پیش مدنظر قرار داده و گامی هرچند کوچک در خدمت به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی برداریم.

گفتنی است، پیش از این، «محمدرضا اخوان عبداللهیان» سکان هدایت راه وشهرسازی استان خراسان رضوی را در دست داشت که در انتهای جلسه از زحمات ایشان تقدیر و در ادامه با حکم محمد اسلامی، وزیر راه وشهرسازی، «قدرت الله ابک» به‌عنوان مدیرکل جدید راه وشهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه وشهرسازی استان خراسان رضوی معرفی و منصوب شد.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->