رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی فیلم اکران‌نشده رضا داودنژاد به سینما می‌آید صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

پخش «میشه که بشه» از شبکه نسیم

  • کد خبر: ۱۳۶۶۷۲
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
پخش «میشه که بشه» از شبکه نسیم
فصل دوم برنامه تلویزیونی «میشه که بشه» روزهای زوج ساعت ۱۹:۳۰ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ همزمان با پخش ویژه‌برنامه‌های جام‌جهانی قطر ۲۰۲۲ زمان پخش فصل دوم برنامه تلویزیونی «میشه که بشه» با طراحی و تهیه‌کنندگی کامران سیف‌اللهی و کارگردانی سیدعماد کریمی‌فرد تغییر کرد.

بدین ترتیب قسمت‌های جدید این برنامه که از ۱۸ آبان‌ پخش خود را آغاز کرده است، روزهای زوج ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

«میشه که بشه» که به نهمین قسمت خود رسیده است و امشب ۵ آذرماه روی آنتن می‌رود، مخاطبان را با شغل «پرورش کاکتوس» در استان مازندران آشنا می‌کند.

«باریستا» عنوان شغلی‌ست که در دهمین قسمت «میشه که بشه» بدان پرداخته و دوشنبه ۷ آذرماه پخش می‌شود. آشنایی با دانه‌های مختلف قهوه و فرآوری آن از جمله مسایلی‌ست که در این قسمت مورد توجه قرار گرفته است.

این برنامه چهارشنبه ۹ آذر نیز به استان قزوین سفر می‌کند و از شغل «مجسمه‌سازی» برای علاقه‌مندان می‌گوید.

«قلم‌کاری»، «لِنج‌سازی»، «آبنبات‌سازی»، «میناکاری»، «بوم‌گردی»، «گره‌چینی»، «پرورش شترمرغ» و «بافت تور دروازه» از جمله مشاغلی است که تاکنون در «میشه که بشه» بدان پرداخته شده است.

فصل دوم «میشه که بشه» که مهاجرت معکوس را سوژه خود قرار داده، در ۲۶ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای در شبکه نسیم تولید و با مشارکت بنیاد برکت ساخته شده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->