آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

برنامه جالب لیگ برتر برای نیم فصل فوتبال

  • کد خبر: ۱۳۶۹۶۲
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵
برنامه جالب لیگ برتر برای نیم فصل فوتبال
با شرایط به وجود آمده احتمالا لیگ برتر امسال نیم فصل نخواهد داشت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، سازمان لیگ برنامه هفته‌های دوازدهم تا پانزدهم لیگ برتر را اعلام کرد تا برنامه ۳ هفته پایانی تا نیم‌فصل مشخص شود. همان زمان صحبت این بود که با توجه به تعطیلی طولانی لیگ برتر برای جام جهانی آیا قرار است در نیم‌فصل (پس از هفته پانزدهم) هم دوباره لیگ تعطیل شود؟

سهیل مهدی در همین رابطه مصاحبه‌ای انجام داد. او در خصوص این مسئله اظهار داشت: با توجه به تعطیلی طولانی لیگ برای جام جهانی، به احتمال فراوان چیزی به عنوان نیم‌فصل پس از هفته پانزدهم نداریم. شاید نهایتا یک هفته لیگ تعطیل شود. برنامه این است که تا پایان لیگ بدون تعطیلی پیش برویم. البته در ایام نوروز ۱۰ روزی فیفادی داریم، اما غیر از آن فعلا برنامه‌ای برای تعطیلی لیگ نداریم.

مسئول برگزاری بازی‌های لیگ برتر در پاسخ به این سوال که با این شرایط تکلیف نقل‌و‌انتقالات زمستانی فوتبال ایران چه می‌شود؟ گفت: همانطور که گفتم ممکن است بعد از هفته پانزدهم، یک هفته تعطیلی داشته باشیم که برای همین موارد است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->