اندوه اهالی فرهنگ و هنر مشهد در پی شهادت رئیس‌جمهور مردمی پیام تسلیت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پی شهادت رئیس‌جمهور محبوب ایران برنامه‌های تلویزیون به‌مناسبت شهادت «آیت الله رئیسی» رئیس‌جمهور + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو به‌مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی + زمان پخش رضا میرکریمی: خبر تلخی بود پیام تسلیت «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد در پی شهادت رئیس‌جمهور پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما، شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت پیام تسلیت «محمدمهدی دادمان» رئیس حوزهٔ هنری در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی برگزاری سوگواره شعر درپی شهادت رئیس‌جمهور ایران + جزئیات بغض احمد نجفی شکست | امیدوارم راه «شهید رئیسی» گم نشود سریال «عاشورا» در شبکه دو سیما + زمان پخش موسوی‌مهر: شهدای حادثه اخیر، گلچینی از همه خوبی‌ها بودند | حلاوت خدمات شهید رئیسی از کام ملت پاک نمی‌شود + فیلم اشاعه فرهنگ رضوی با گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری | گزارشی از مراسم اختتامیه جشنواره هنر‌های نمایشی رضوی تمام فعالیت‌های فرهنگی و هنری سراسر کشور ۷روز تعطيل است لغو یک‌هفته‌ای تمامی کنسرت‌های موسیقی کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو پخش برنامه‌ها و سریال‌های شاد در شبکه نمایش‌خانگی تسلیت نهاد‌های فرهنگی برای شهادت «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور سهم تو شد آخر شهادت سید ابراهیم | شعر علیرضا قزوه، شاعر آیینی کشور در سوگ شهید رئیسی
سرخط خبرها

سریال‌های جدید نمایش خانگی که زمستان به خانه‌ها می‌آیند

  • کد خبر: ۱۴۰۸۴۷
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
سریال‌های جدید نمایش خانگی که زمستان به خانه‌ها می‌آیند
در فصل زمستان چندین سریال جدید به شبکه نمایش‌خانگی اضافه می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، این روز‌ها در شبکه نمایش‌خانگی، پلتفرم‌ها با پخش سریال‌ها و کم و بیش برنامه‌های ترکیبی رقابتی پایاپای با صدا و سیما دارند.

سریال‌هایی که از روز‌های یکشنبه تا جمعه پخش می‌شوند و مخاطبین علاوه بر تماشای سریال‌های تلویزیونی خودشان را مهیای اتفاقات هفته شبکه نمایش‌خانگی می‌کنند.

خصوصاً برخی از سریال‌ها همچون «پوست شیر» که دوباره به پخش برگشته و پای به کارزار رقابت گذاشت. از سویی دیگر سریال «جیران» حسن فتحی که مخاطبین خودش را دارد قدری درگیرِ پلان‌های کش‌دار شده و از ریتم افتاده است. این امیدواری وجود دارد دوباره اتفاقاتِ هیجان‌آور و خیره‌کننده به این سریال برگردد و مخاطب را در انتظارِ قسمت بعدی قرار دهد.

«بی‌گناه» تا ۲۶ قسمت به کار خودش ادامه می‌دهد، «آفتاب پرست»، «آنتن» و «روزی روزگاری مریخ» از آثار طنز پلتفرم‌ها به شمار می‌رود. «شبکه مخفی زنان» ۳۰ قسمت و «خون سرد» هم تا ۲۰ قسمت، پذیرای بینندگان‌شان هستند.

اما در این میان خبر‌هایی هم از چند سریالِ جدید به گوش می‌رسد. از «پدر گواردیولا» گرفته تا «آمستردام» و «آکتور» که بیش از بقیه به پخش نزدیک شده‌اند.

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد «آمستردام» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی مسعود قراگزلو قرار است در فصل زمستان از نماوا پخش خود را آغاز کند. کاری که در آن شهرام حقیقت‌دوست، مهدی پاکدل، مهدی سلطانی، رویا جاویدنیا، مینا ساداتی، مجتبی پیرزاده، نسیم ادبی و هنگامه قاضیانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال «آمستردام» موضوع اجتماعی عاشقانه دارد که داستان چند دوست را روایت می‌کند که درگیر ماجرایی عاشقانه می‌شوند و سرنوشت مسیر متفاوتی برایشان رقم می‌زند.

در فیلیمو هم بحثِ «آکتور» مطرح است که نوید محمدزاده در آن به ایفای نقش پرداخته و بعد از حضور در «قورباغه» هومن سیدی این دومین سریالی است که این بازیگر در آن بازی می‌کند.

سریال «آکتور» نخستین تجربه سریال‌سازی نیما جاویدی است که با حضور بازیگران مطرحی جلو دوربین رفته است. نوید محمدزاده، احمد مهران‌فر، هانیه توسلی، هومن برق‌نورد، هستی مهدوی‌فر، گلاره عباسی و مهراوه شریفی‌نیا بازیگران سریال آکتورند.

داستان «آکتور» درباره زندگی پر‌فراز‌و‌نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود، زندگی‌شان دستخوش ماجرا‌هایی پیچیده می‌شود.

همچنین قرار است سریال «دادزن» از پلتفرمِ جدید «فیلم ناب» و پخش برنامه ترکیبی «دست به مهره» از نماوا پخش‌شان را به زودی آغاز کنند.

براساس پیگیری از ساترا محتوا‌های حرفه‌ای تولید شده در نوبت انتشار شامل پنج عنوان سریال جدید است که از فصل زمستان پخش آن‌ها در پلتفرم‌های فیلیمو، نماوا، فیلم‌نت، ویدئوتو و فیلم‌ناب شروع خواهد شد.

باید دید کدام سریال‌هایی که نام‌شان در فضای‌مجازی دست به دست می‌شود در فصل زمستان، فضایِ شبکه نمایش‌خانگی را نونوار خواهد کرد؟

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->