آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود مشهدی‌ها در فراق خادم‌الرضا (ع) و یارانش گردهم می‌آیند (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد سوگوار خادم الرضا (ع) شد + عکس اعمال قانون ۱۳۳۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) جشن بزرگ امام رضایی‌ها در مشهد لغو شد (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | گلایه برخی شهروندان از سرویس دهی خطوط اتوبوسرانی در محله رسالت مشهد + پاسخ تسلیت شورای اسلامی شهر مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه تسلیت شهردار مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه سرویس‌دهی متروی مشهد تا ساعت ۲ بامداد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) عملیات امدادونجات آتش‌نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی هوای کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمامی معابر شهری مشهد باز است (۳٠ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پیامد‌های بارندگی بی‌سابقه مشهد در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد بوی میوه می‌دهد
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: نیروگاه بیوگاز یک خدمت بزرگ به مردم است/ برای ورود زباله سوز اتمی به مشهد آمادگی داریم

  • کد خبر: ۱۴۲۱۷۳
  • ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
استاندار خراسان رضوی: نیروگاه بیوگاز یک خدمت بزرگ به مردم است/ برای ورود زباله سوز اتمی به مشهد آمادگی داریم
استاندار خراسان رضوی گفت: باید در مشهد موضوعات زیادی را تحت مدیریت و برنامه قرار دهیم و برای خدمت رسانی به مردم و زائرین همواره آماده باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوب‌علی نظری در مراسم آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین نیروگاه بیوگازسوز کشور اظهار کرد: انتظار ما از مدیران، کار پروژه‌ای مخصوصا در شرایط فعلی است و از شهردار و شورای شهر مقدس مشهد انتظار داریم پروژه‌محور حرکت کنند و براساس اولویت‌های موجود، پروژه‌ها فهرست و زمان‌بندی شوند و بر‌حسب نیاز یکی پس از دیگری در دستور‌کار قرار گیرند.

وی افزود: به‌صورت کلی آمادگی داریم و اثبات کردیم که در هر موضوعی چه کوچک و چه بزرگ نه‌تنها مضایقه نمی‌شود، بلکه احساس وظیفه و تکلیف داریم، زیرا وجه مشترک همه ما خدمت به مردم به‌ویژه در این شهر مقدس است.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: مشهد در شرایط فعلی دیگر سه‌ونیم میلیون جمعیت ندارد و با حضور زائران حداقل جمعیت آن چهارونیم میلیون نفر است. بنابراین، باید موضوعات زیادی را تحت مدیریت و برنامه قرار دهیم و برای خدمت رسانی به مردم و زائرین همواره آماده باشیم. بدیهی است که این امر تلاش بیشتر، راهکار دقیق‌تر و سرعت بیشتر طلب می‌کند که همه وظیفه داریم در این مسیر حرکت کنیم.

نظری خاطرنشان کرد: موضوعات محیط زیست، آلودگی‌ها و در عین حال ارتباط‌‌دادن آن با نیازمندی‌های موجود، فوق‌العاده مهم است. به همین دلیل، مکلفیم ضمن حل مسئله با راهکار‌هایی مقرون‌به‌صرفه، گره‌های مختلف را باز کنیم. به‌عنوان مثال جمع‌آوری زباله از مبادی به‌صورت هوشمندانه، در کنار مقرون‌به‌صرفه‌بودن، مسائل اجتماعی را تحت کنترل قرار می‌دهد و در نهایت به تولید برق منجر می‌شود.

وی اضافه کرد: در زمینه تصفیه زباله پروژه جدیدی درحال اجرا و تکمیل است که امیدواریم بعد مدت نه‌چندان طولانی شاهد این باشیم که پساب و زباله صنایع و شهر مشهد کاملا در چرخه تصفیه قرار بگیرد و بتوانیم از ظرفیت کشف‌رود به نحو احسن استفاده کنیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: نیروگاه بیوگازسوز یک خدمت بزرگ به مردم است. این نیروگاه دارای چند حسن است که از جمله آن می‌توان به مشارکت بخش خصوصی و به‌تبع آن اشتغال‌زایی، تمرکز بر زباله و تولید برق اشاره کرد.

نظری درباره حمایت برای ورود زباله‌سوز اتمی اظهار کرد: آمادگی داریم پیگیری حضوری و مکاتبه‌ای در این زمینه انجام دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->