حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم لاپید: همه مقامات مسوول در زمان عملیات طوفان الاقصی باید استعفا دهند تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه به شهادت رسیدند رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد + فیلم پیام جدید گردان‌های قسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان تصاویر ارتش یمن از لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی + فیلم
سرخط خبرها

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به کجا رسید؟

  • کد خبر: ۱۴۲۵۸۹
  • ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
  • ۴
طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به کجا رسید؟
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، به تشریح روند بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی عیسی‌زاده در تشریح روند بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس، گفت: بررسی این طرح در کمیسیون اجتماعی به پایان رسیده و گزارش آن به هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است.

نماینده مردم میاندواب در مجلس ادامه داد: ما دو نشست نیز با رییس سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور بررسی ساماندهی استخدام کارکنان دولت برگزار و ایراداتی را که سازمان اداری و استخدامی کشور به طرح وارد می‌دانست را اصلاح کردیم و در نهایت قرار بر این شد که گزارش آن برای بررسی در صحن علنی مجلس ارائه شود.

این نماینده مردم در مجلس، با اشاره به نگرانی برخی از اینکه این طرح مشمول اصل ۷۵ قانون اساسی قرار گیرد، یادآور شد: ما در این طرح کارمند جدید اضافه نکردیم بلکه قرار است افرادی که به‌طور مستقیم یا غیر‌مستقیم از دولت حقوق دریافت کرده و حق بیمه پرداخت می‌کنند را ساماندهی کنیم و کارمندانی که زیر چتر سیستم اداری نظام جمهوری اسلامی فعالیت دارند طبق آنچه عدالت اداری هم حکم می‌کند، تعیین تکلیف کنیم.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون ما منتظر هستیم قبل از بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲، بررسی این طرح در دستورکار صحن علنی مجلس قرار گیرد.

در ادامه حتما بخوانید

دیوان عدالت اداری: ارائه کارت پایان خدمت برای تشکیل پرونده بیمه بیکاری الزامی است

نماینده مجلس: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و ساماندهی استخدام کارکنان را به‌طور جدی پیگیری می‌کنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
0
سلام و عرض ادب و احترام، خواهشان بازنگری کنید در افزایش حقوق ها، طبق قانون حقوق ها باید بر اساس تورم واقعی که الان بالای 60 درصد شده و خط فقری که الان بالای 18 میلیون شده افزایش پیدا کند، این حقوق‌های کم جوابگوی ده روز زندگیه، حقوق‌ها ریالی شده هزینه ها دلاری، خواهشان رسیدگی بفرمایید. ممنون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
0
0
سلام
طرح ساماندهی کارکنان ضد فساد اقتصادی و تبعیض و برده داری نوین
رحمت
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
0
0
سلام درود، فقط من در عجب هستم کسی که با طرح هادی مخالفت میکنه و نسخه آزمون برای کارمندان و کارگران زحمت کش می پیچه خودشون بدون آزمون و با یک تبصره استخدام دولت شده فقط فکر نکنید منظورم آقای لطیفی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
0
0
نمایندگان مجلس در آخرین اصلاحات طرح ساماندهی با تراش دادن بدنه‌ی طرح و قیدِ «عدم افزایش حقوق و دستمزد» هرگونه بار مالی احتمالی طرح را از میان برداشتند؛ با این وجود مجمع تشخیص با شنیدن توضیحات رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، به طرح ساماندهی ایراد گرفت.

احسان سهرابی با بیان اینکه صدای کارگران شنیده نمی‌شود اما صدای میثم لطیفی و امثال او به خوبی شنیده می‌شود و این جای تاسف دارد؛ تاکید کرد: ایراد گرفتن به طرح ساماندهی بزرگ‌ترین ظلم در حق کارگران است.

وی افزود: علت فربه شدن دولت، طرح ساماندهی نیست، مدیرانی است که حقوق‌های نجومی می‌گیرند و کارکردی برای مردم ندارند! شما با این رای، از طبقه فرودست حمایت نکردید اما در عوض پیمانکاران را چاق‌تر نمودید!

به گفته این فعال کارگری، رئیس جمهور در روز کارگر وعده‌ی برداشتن تبعیض و حذف پیمانکاران داد وعده‌ای که محقق نشد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->