اعزام ۲۸۹ اتوبوس از خراسان رضوی برای شرکت زائران در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تغییر ساعت آغازبه‌کار دستگاه‌های اجرایی مشهد و خراسان‌رضوی از سه‌شنبه (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) اجرای پروژه تعریض پل شهید باهنر در محور جاده سرخس - مشهد تدوین «مدل جریان‌سازی اجتماعی» برای رسیدگی به معضل طلاق| ظرفیت‌های مختلف برای کنش‌گری اجتماعی بسیج می‌شوند عدالت فضایی، زمینه‌سازِ رسیدنِ شهروندان به توسعه فردی هوای کلانشهر ۵ منطقه مشهد امروز پاک است (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) پیگیری دغدغه شهروندان مشهدی درباره بوی بد استخر بوستان کوهسنگی زمان بهره‌برداری از ایستگاه مترو باب الجواد (ع) مشهد اعلام شد+اینفوگرافی شهروند خبرنگار | درخواست قطع درختان خشک شده چنار در بولوار فرهنگ مشهد + پاسخ شهروند خبرنگار | درخواست افزودن اتوبوس در مسیر روزبازارهای محدوده جاهدشهر و الهیه مشهد + پاسخ جمیله علم‌الهدی در دانشگاه فردوسی مشهد: شهید آیت‌الله رئیسی نمونه و مصداق عینی جمهوریت اسلامی بود پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بولوار قمربنی هاشم (ع) و زیر گذر شهید هریری در مشهد اعزام کاروان بسیج شهرداری مشهد به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) یاد «آتشبار ضدطیاره»| ناشنیده‌هایی از تاریخچه فلکه «ضِد» در خیابان امام رضا(ع) مشهد مترو مشهد روز دوشنبه (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) رایگان است سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌رانی مشهد در روز رحلت حضرت امام‌خمینی‌(ره) و روز دحوالارض اعمال‌قانون یک‌ هزار و ۳۶۵ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۸ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ۵۳ درصد حریق‌ها در مشهد منشأ برقی دارد ترافیک سنگین پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آیت‌الله علم‌الهدی: امروز فراگیری انقلاب ما در جهان قابل پیشگیری نیست و با هیچ مبارزه‌ای نمی‌توان جلو‌ آن را گرفت

  • کد خبر: ۱۴۴۳۲۳
  • ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
آیت‌الله علم‌الهدی: امروز فراگیری انقلاب ما در جهان قابل پیشگیری نیست و با هیچ مبارزه‌ای نمی‌توان جلو‌ آن را گرفت
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: انقلاب مقدس اسلامی ما از لحظه اول به رهبری امام با یک محور آغاز شد و ادامه پیدا کرد و آن محور، مبارزه با جریان ستم و جنایت و تداوم آن با محور استکبار‌ستیزی بود.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، در تجمع بزرگ حوزویان مشهد مقدس در حمایت از مرجعیت‌ و ولایت و محکومیت اهانت نشریه هتاک فرانسوی، با بیان اینکه امیدواریم خداوند متعال لحظه‌به‌لحظه و گام‌به‌گام به ذلت دشمنان اسلام لحظات فرارسیدن فرج امام زمان(عج) را تعجیل کند، اظهار کرد: انقلاب مقدس اسلامی ما از لحظه اول به رهبری امام با یک محور آغاز شد و ادامه پیدا کرد و آن محور مبارزه با جریان ستم و جنایت و تداوم آن با محور استکبار‌ستیزی بود و چون هنوز به هدفش نرسیده و در حال ارتقایافتن است و باتوجه‌به فراگیری انقلاب، لازمه اوج‌گیری مبارزات و استکبارستیزی‌ها پیدایش وحشیگری‌های جانورصفتانه از طرف استکبار جهانی است. 
امام جمعه مشهد ادامه داد: جرایم و جنایات جدیدی که توسط دشمن جلوه می‌کند، نشان از تداوم انقلاب و فراگیری جهانی انقلاب و قرب و نزدیکی نقطه انقلاب است. طبیعی است هرچقدر جریان استکبارستیزی ما اوج بگیرد، دشمن به وحشیگری دست می‌زند و ما باید از دشمن انتظار توحش‌های زشت‌تر از این‌ها را هم داشته باشیم، زیرا لازمه اوج‌گیری محور انقلاب که جریان استکبارستیزی است، این برخورد‌های وقیحانه از دشمن است تا جایی که رأس خیمه این انقلاب را هدف بگیرد و ستون انقلاب ما را که رهبری است، مورد اهانت قرار بدهد. این مسئله حاکی از استیصال و ضعف و ناتوانی دشمن و فراگیری جهانی انقلاب مقدس اسلامی ماست. 

آیت‌الله علم‌الهدی در ادامه با بیان اینکه رهبر انقلاب گام اول را برداشتند و جمهوری اسلامی در این کشور تثبیت شد، افزود: اولین اعلامیه امام صادرکردن این انقلاب بود. آن روز دنیای استکبار معنای صدور انقلاب را درک نکرد. دشمن صدور انقلاب را به کشورگشایی تفسیر کرد. معنایش نفوذ در دل‌ها، مغز‌ها و اندیشه‌های انسان‌های مستعد و به‌پاخاسته در نقاط جهان است. امام(ره) این واقعیت را به‌عنوان یک راهبرد در صدور انقلاب در داخل و خارج معین کردند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی ادامه داد: امروز دشمن چشم باز کرده و می‌بیند یک منطقه مؤثر جهانی به‌عنوان کانون قدرتمند انقلابی شده است که آن روز امام راهبرد صدور انقلاب را در آن ارائه کردند. امروز فراگیری انقلاب ما در جهان قابل پیشگیری نیست و با هیچ مبارزه‌ای نمی‌توان جلو آن را گرفت. آنچه امروز دشمن را مستأصل کرده است، مسئله تشکیل جبهه ضداستکباری در یک نقطه جهان نیست، بلکه این واقعیت است که مسئله آرمان جهان‌خواری در معرض خطر قرار گرفته است.

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: این اندیشه با قدرت نظامی پیشگیری نمی‌شود. با قدرت اقتصادی و پول هم قابل پیشگیری نیست. لازمه این اندیشه‌، روزبه‌روز انسان‌ها را به هم گره‌دادن و در یک مسیر قراردادن است. استکبار در برابر این خطر انواع وحشیگری‌ها را در مقابل انقلاب ما انجام می‌دهد.

علما، اساتید حوزه علمیه و دانشگاه، دانشجویان و طلاب ولایتمدار مشهدمقدس در حمایت از مرجعیت و مقام ولایت در پاسخ به اهانت نشریه سخیف و هتاک فرانسوی صبح امروز در مدرسه علمیه عالی نواب اجتماع کردند.

 

متن کامل سخنان آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد را در اینجا بخوانید

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->