تل‌آویو: طرح‌های حمله به لبنان به تصویب رسید غرق شدن کشتی یونانی در دریای سرخ (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) حمله موشکی حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) زاکانی: شرایط کشور نیازمند تحول است قالیباف: قانون اقدام راهبردی مانع احیای برجام نشده است «پوتین» وارد کره شمالی شد قالیباف در برنامه بدون تعارف: لیست اموالم را به قوه قضاییه داده‌ام+ فیلم سعید جلیلی به اظهارات ظریف واکنش نشان داد ادعای تکراری نتانیاهو| هدف جنگ پیروزی قاطع است پورمحمدی: زن در جامعه ایران نقطه قوت فرهنگ ایران و اسلام است+ فیلم تجدیدنظرخواهی ترامپ رد شد آلمان جنبش ضد صهیونیستی را یک گروه افراطی شناسایی کرد حمله پهپادی حزب‌الله به مقر توپخانه ارتش صهیونیستی در «الجلیل غربی» غزه؛ محور رایزنی وزرای خارجه آمریکا و عربستان قدرت نمایی پهپاد «هدهد» مقاومت بر فراز اراضی اشغالی+ فیلم زاکانی: آمده‌ایم که نگذاریم کشور به دهه ۹۰ برگردد فیلم کامل صحبت‌های ظریف در میزگرد سیاسی مسعود پزشکیان در شبکه ۳ (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) مسعود پزشکیان همراه با محمدجواد ظریف در «میزگرد سیاسی» شبکه سه حاضر شد + فیلم بخش‌های مهم نشست حسین انتظامی کیست؟ + سوابق و بیوگرافی مشمولان خدمت سربازی تیرماه سال ۱۴۰۳ فراخوانده شدند
سرخط خبرها

واکنش روسیه به حمله تروریستی به تاسیسات اصفهان

  • کد خبر: ۱۴۸۰۶۳
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
واکنش روسیه به حمله تروریستی به تاسیسات اصفهان
وزارت خارجه روسیه ضمن «تحریک‌آمیز» خواندن حمله تروریستی در اصفهان، گفت که حملات به تاسیسات نظامی ایران باعث تنشی غیرقابل کنترل خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت خارجه روسیه امروز (دوشنبه) وقوع حمله تروریستی ناموفق علیه مجتمع کارگاهی وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران در اصفهان را محکوم کرد.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای گفت: «مسکو حمله تحریک‌آمیز پهپادی به تاسیسات دفاعی در ایران را به شدت محکوم می‌کند.  حملات به تاسیسات نظامی ایران باعث تنشی غیرقابل کنترل خواهد شد».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، مسکو درباره مذاکرات بازگشت به توافق هسته‌ای نیز توضیح داد: «غرب در تلاش است تا با حمایت از اعتراضات در ایران، توجهات را نسبت به از سرگیری توافق هسته‌ای منحرف کند».

در این بیانیه تاکید شده است: «روسیه امیدوار است که غرب بازی در مورد برجام را متوقف کند و قدرت تصمیم‌گیری در مورد ازسرگیری توافق را پیدا کند».

وزارت خارجه روسیه همچنین اظهار داشت: «ما گفتگو با اروپا در مورد امنیت را رد نکردیم و امید خود را در مذاکره را از دست ندادیم».

این وزارتخانه درباره تنش‌زایی آمریکا در شرق آسیا نیز گفت: «بازگشت تسلیحات اتمی آمریکا به جنوب شبه‌جزیره کره عواقب فاجعه‌باری به‌دنبال خواهد داشت. احتمال تشدید تنش در شبه‌جزیره کره وجود دارد، اما روسیه امیدوار است که وضعیت تا آن حد خطرناک، بدتر نشود».

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->