وزیر خارجه اسبق بوسنی و هرزگوین در منزل شهید امیرعبدللهیان سخنگوی ستاد انتخابات: تاکنون ثبت نام ۲۲ نفر قطعی شده است (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری نامزد نمی شود بر اساس دیدگاه امام خمینی (ره) به کدام کاندیدای رییس جمهوری رای دهیم؟ علت غیبت حسن روحانی در چند جلسه عمومی اخیر مشخص شد عبدالناصر همتی کیست؟ + جزئیات و زندگینامه باقری: ثبات، آرامش و پیشرفت لبنان هدف ایران است سید حسن خمینی: امام خمینی (ره) روح استقامت و پایداری را به ملت‌ها داد آلمان خواستار بهبود وضعیت بشردوستانه در غزه شد رژیم صهیونیستی حومه حلب را بمباران کرد نتانیاهو: جنگ غزه ادامه خواهد داشت آرزوی یک کاندیدا: امیدوارم روزی مردم یک زن را بعنوان رئیس‌جمهوری انتخاب کنند رهبر انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره): رژیم صهیونیستی دارد تمام می‌شود، مردم دنیا دارند می‌بینند| ان‌شاءالله یک رئیس جمهور شایسته برای ملت ایران تعیین خواهد شد + فیلم و عکس علی باقری راهی لبنان شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) روز پایانی ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تجمع و تقابل یهودیان موافق فلسطین و اسرائیل در خیابان‌های منهتن نیویورک + فیلم و عکس رسانه صهیونیستی: برخی سیاستمداران اسرائیلی بر لزوم توقف جنگ تاکید دارند اردوغان: باید نتانیاهو را متوقف کرد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات آمریکا شد رسانه عبری: ارتش اسرائیل موافق و کابینه مخالف طرح بایدن است
سرخط خبرها

بازتاب گسترده راهپیمایی ۲۲ بهمن در رسانه‌های جهان

  • کد خبر: ۱۴۹۸۱۸
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
بازتاب گسترده راهپیمایی ۲۲ بهمن در رسانه‌های جهان
راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی به‌همراه داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، ملت ایران امروز به‌مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن؛ در ۱۴۰۰ شهر و ۳۸ هزار روستای کشور یکپارچه به خیابان‌ها آمده و ندای اتحاد، همدلی و حمایت از انقلاب و نظام را در چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی سر دادند. خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در سراسر جهان نیز در این راستا در چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اقدام به پوشش و بازتاب گسترده راهپیمایی ۲۲ بهمن و سخنرانی آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران کردند.

خبرنگار شبکه لبنانی المیادین در تهران گزارش داد: راهپیمایی در بیش از ۱۴۰۰ شهر ایران به منظور گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، ایران چهل و چهارمین سالروز پیروزی خود را با برگزاری راهپیمایی و جشن در استان‌ها و شهر‌های مختلف خود جشن گرفت.

خبرنگار المیادین در تهران اعلام کرد: یکی از مسیر‌های راهپیمایی در تهران ۱۲ کیلومتری است.

خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» هم ضمن پوشش راهپیمایی ۲۲ بهمن گزارش داد: امروز در پایتخت ایران و دیگر استان‌ها و شهر‌های ایران، راهپیمایی میلیونی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران گسترده برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مردم ایران امروز راهپیمایی میلیونی در ۱۴۰۰ شهر و ۳۸ هزار روستای ایران برگزار کردند و نسل به نسل بر اصول انقلاب اسلامی در کشورشان تاکید کردند. شرکت کنندگان در این راهپیمایی تاکید کردند که مراسم و جشن‌ها و راهپیمایی امسال پس از شکست توطئه علیه ایران طی ماه‌های گذشته رخ می‌دهد که امنیت و وحدت داخلی کشور را نشانه گرفته بود.

رسانه لبنانی العهد هم گزارش داد: راهپیمایی در بیش از ۱۴۰۰ شهر ایران به منظور گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد.

شبکه المنار لبنان هم به پوشش راهپیمایی ۲۲ بهمن پرداخت و تصاویر هوایی از این راهپیمایی برای مخاطبان خود ارسال کرد.

خبرگزاری فرانسه درباره راهپیمایی مردم نوشت: امسال، با وجود هوای سرد، بسیاری از مردم با پای پیاده راهپیمایی کردند تا در میدان آزادی پایتخت جمع شوند. آن‌ها شعار‌هایی از جمله "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر انگلیس" و "مرگ بر آل سعود خائن" سر دادند.

موشک‌های بالستیک سجیل و پهپاد‌های شاهد ۱۳۶ در اطراف میدان آزادی که ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور بعداً در جمع مردم سخنرانی کرد، به نمایش گذاشته شد.

خبرگزاری فرانسه در ادامه نوشته است که مردم تصاویری از رهبر معظم ایران آیت الله علی خامنه‌ای و همچنین آیت الله روح الله خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی و ژنرال قاسم سلیمانی را که در حمله آمریکا به فرودگاه بغداد به شهادت رسید، در دست داشتند. آن‌ها همچنین پلاکارد‌هایی با مضامین «ما تا آخر ایستاده‌ایم»، «ایران متحد، قوی و باثبات» و «ما از رهبر اطاعت می‌کنیم» در دست داشتند.

شبکه روسیا الیوم هم گزارش داد: امروز راهپیمایی گسترده‌ای در تهران و دیگر استان‌های ایران در آخرین روز از جشن‌های ملی بزرگداشت چهل و چهارمین سالروز انقلاب اسلامی ایران، برگزار شد. در این مراسم حسن روحانی رئیس جمهور سابق ایران و برخی از مسئولان دولت سابق در تهران مشارکت داشتند. این رسانه همچنین به نمایش موشک سجیل عماد و پهپاد شاهد ۱۳۶ و مهاجر ۶ و موشک کروز و دیگر تجهیزات نظامی ساخت ایران اشاره کرد.

وبگاه شبکه المسیره یمن در گزارشی به نقل از خبرنگار خود در تهران، نوشت که میلیون‌ها نفر در تهران و ۱۴۰۰ شهر به خیابان‌ها آمده و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. این شبکه همچنین به پوشش کامل سخنرانی سید ابراهیم رئیسی پرداخت و تصاویری از حضور او در میان جمعیت را منتشر کرد.

وبگاه عراقی شفق‌نیوز هم با پوشش سخنان رئیسی، نوشت که ایرانی‌ها به طور گسترده در میدان آزادی تهران و میادین و خیابان‌های شهر‌های دیگر در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند.

خبرگزاری سبأنت یمن نیز در پوشش خود از راهپیمایی امروز تصاویر مختلفی از تهران و همچنین نمایش موشک‌های سجیل و عماد منتشر کرد. این خبرگزاری در خبر دیگری به پوشش سخنان ابراهیم رئیسی پرداخت.

وبسایت النشره لبنان نیز نوشت که هزاران نفر در تهران به سوی میدان آزادی حرکت کردند و شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند. النشره همچنین در خبر خود به سخنان رئیس‌جمهور ایران و نمایش موشک‌های بالستیک سجیل و عماد و پهپاد «شاهد ۱۳۶» اشاره کرد.

وبگاه المرکزیه لبنان هم نوشت که ایرانی‌ها امروز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی رژیم شاهنشاهی را با حضور وسیع در خیابان‌ها گرامی داشتند. این پایگاه خبری همچنین سخنان ابراهیم رئیسی را نیز پوشش داد.

صفحه تویئتری المیادین نیز با انتشار ویدوئی از راهپیمایی امروز نوشت: «رمز مشارکت مردمی گسترده در چهل و چهارمین سالروز انقلاب اسلامی در ایران چیست؟»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->