سرخط خبرها

کری سنگین پرسپولیس برای سپاهان: ما به اینا نمی‌بازیم!+ عکس

  • کد خبر: ۱۵۱۶۷۴
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۰
کری سنگین پرسپولیس برای سپاهان: ما به اینا نمی‌بازیم!+ عکس
برد بزرگ پرسپولیس مقابل سپاهان در جام حذفی حسابی پرسپولیسی‌ها را سر حال کرده‌است.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، بالاخره بازی بزرگ پرسپولیس و سپاهان با تمام حاشیه هایی که از هفته ها قبل با خود به همراه داشت، عصر امروز برگزار شد و پرسپولیسی‌ها موفق شدند با نتیجه سنگین ۴ بر ۲ سپاهان را در نقش جهان مغلوب کنند‌.

پرسپولیسی‌ها که در هفته های اخیر در لیگ برتر صدر جدول را به سپاهان تقدیم کرده‌بود و نتایج خوبی نگرفته بود، امروز از این برد بزرگ حسابی خوشحال شدند و بازار کری داغ شد.

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی اینستاگرامی نوشت: ما به اینا نمی بازیم!

نکته جالب اینکه هواداران پرسپولیس هم حسابی از خجالت هواداران سپاهان در فضای مجازی درآمدند. سپاهانی‌ها روز بازی دوستانه با زنیت روسیه، شعار می دادند "سپاهان یادت باشه، پرسپولیس چهارتایی شه" و حالا که پرسپولیس موفق شد سپاهان را چهارتایی کند، هواداران سرخ‌های پایتخت بابت این نتیجه قاطع از خجالت همتای اصفهانی خود در آمدند.

هواداران استقلال و پرسپولیس اما در یک مورد همصدا شدند و آن هم انتقاد از سیاوش یزدانی بود‌. هواداران استقلال ضعف یزدانی را یادآور شدند که منجر به اخراج او از استقلال شد‌. هواداران استقلال به منتقدان ساپینتو یادآوری کردند که این تصمیم سرمربی پرتغالی استقلال دلیل موجهی داشته و بهتر شد که تیم استقلال بدون سیاوش یزدانی در ادامه رقابت ها به میدان می رود. 

هواداران پرسپولیس هم که برد بزرگ امروز را مدیون سیاوش یزدانی هستند، از او به طعنه با عنوان بهترین بازیکن زمین یاد کردند و بابت اشتباهاتش از او تشکر کردند.

کری سنگین پرسپولیس برای سپاهان: ما به اینا نمی‌بازیم!+ عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->