تسلیت باشگاه پرسپولیس در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان + عکس کلیه مسابقات ورزشی کشور لغو شد بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش، فدراسیون‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال
سرخط خبرها

شمس همچنان می‌درخشد

  • کد خبر: ۱۵۲۱۵۲
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
شمس همچنان می‌درخشد
نماینده استان قزوین در لیگ آزادگان، همچنان می‌تازد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتبال ایران، موسوم به لیگ آزادگان، با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد و تیم‌های مدعی به پیروزی دست یافتند. شمس آذر قزوین در ادامه نمایش درخشانش در این فصل موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ از سد فجرسپاسی بالای‌جدولی بگذرد و با ۴۸ امتیاز و یازده امتیاز اختلاف با تیم دوم به صدرنشینی ادامه دهد. سایپای رده دومی هم با تنهاگل حسن شوشتری از روی نقطه پنالتی از سد مس شهربابک گذشت تا با ۳۷ امتیاز در رده دوم جایگاهش را ثابت نگه دارد و فاصله‌اش با استقلال خوزستان را به سه امتیاز برساند.

دقیقی بوی لیگ‌برتر می‌دهد

در یکی از بازی‌های حساس این هفته از لیگ دسته‌اول، دیگر مدعیان دستیابی به سهمیه صعود چشم به جدال شمس آذر مقابل فجرسپاسی دوخته بودند و سعید دقیقی نیز آن‌ها را ناامید نکرد. فجرسپاسی به‌عنوان یکی دیگر از مدعیان صعود درحالی در قزوین حاضر شد که درنهایت با سه گل شکست خورد. در نیمه اول این دیدار شمس آذری‌ها با حمایت هوادارانشان فشار زیادی روی دروازه زردپوشان آوردند و توانستند گل اول را در همان دقایق ابتدایی توسط رحمان جعفری به ثمر برسانند. این پایان ماجرای نیمه اول نبود و در دقیقه۴۰ اشتباه دفاع‌چپ فجرسپاسی و توپ‌ربایی پوریا سرآبادانی در مصافی تک‌به‌تک گل دوم را رقم زد.

در نیمه دوم نیز شمس آذر برتر از حریف ظاهر شد و البته موقعیت‌های زیادی را هدر داد تا برخلاف جریان بازی، فجرسپاسی از روی ضربه ایستگاهی در دقیقه۶۲ به گل اول دست یابد و بازی در دقایق پایانی حساس‌تر دنبال شود. اما این شمس آذر بود که خیلی زود توانست بار دیگر اختلاف را به دو گل برساند و در دقیقه۶۵ گل سوم را به حریف تحمیل کند. این در حالی بود که در دقایق پایانی نیز شاگردان سعید دقیقی موقعیت‌های زیادی داشتند که در جدی‌ترین آن‌ها ضربه محمد پاپی به تیرک دروازه فجر برخورد کرد.

با این پیروزی شمس آذر یک گام دیگر به صعود بزرگ و تاریخی‌اش نزدیک شد و با هیجان بیشتری هفته‌های پایانی را دنبال خواهد کرد و هفته آینده با انگیزه بیشتری راهی آستارا می‌شود تا برابر شهرداری این شهر قرار گیرد. فجرسپاسی نیز که در جمع مدعیان صعود حاضر بود، با این شکست کار را سخت‌تر دنبال خواهد کرد.

تساوی خیبر و استقلال به نفع سایپا

یکی دیگر از مسابقات حساس این هفته لیگ‌یک در اهواز برگزار شد و تیم استقلال خوزستان در خانه میزبان خیبر خرم‌آباد بود؛ دو مدعی اصلی صعود به لیگ‌برتر که در جدول نیز هم‌امتیاز هستند و هدفی جز حضور در سطح اول فوتبال ایران ندارند. با این حال، حساسیت زیاد دیدار روی جریان مسابقه اثر گذاشت و باعث شد تا دو تیم نمایشی بااحتیاط ارائه کنند؛ به‌خصوص شاگردان فراز کمالوند که به کسب تک‌امتیاز از بازی خارج‌ازخانه راضی بودند و می‌خواستند فاصله‌شان با آبی‌های اهواز را ثابت نگه دارند.

درنهایت این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم بیشتر به نفع سایپا و محمود فکری کار کرده باشند و البته همچنان در رقابت صعود به لیگ‌برتر حضور داشته باشند. استقلال خوزستان و خیبر خرم‌آباد با این تساوی هر دو سی‌وچهارامتیازی شدند و به‌دلیل تفاضل گل به‌ترتیب در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

برد بزرگ محمود فکری در روز غفلت مدعیان

بهترین سود از تساوی استقلال خوزستان و خیبر خرم‌آباد را نارنجی‌پوشان تهران بردند. شاگردان محمود فکری در بازی خانگی برابر مس شهربابک قرار گرفتند و درنهایت به بردی ارزشمند مقابل حریف کرمانی رسیدند. سایپا که هفته گذشته باخت تلخی مقابل فجرسپاسی تجربه کرده بود، این هفته برای برد به میدان رفت.

در دقیقه۴۲ مسابقه رضا خالقی‌فر در محوطه جریمه مس شهربابک با استفاده از تجربه و هوش خود توانست یک پنالتی ارزشمند برای سایپا کسب کند و درنهایت حسن شوشتری آن را به گل تبدیل کرد تا این‌گونه نارنجی‌پوشان با برد به رختکن بروند. با شروع نیمه دوم، اما جریان بازی کامل در دست شاگردان وحید رضایی در شهربابک بود. آن‌ها توانستند موقعیت‌های بسیاری خلق کنند، اما هرکدام با درخشش مهرداد بشاگردی، دروازه‌بان باتجربه سایپایی‌ها، از دست رفت و درنهایت سه‌امتیاز ارزشمند دیدار به حساب نماینده تهران واریز شد. سایپا با این پیروزی در روز غفلت دیگرمدعیان گام بلندی برای حضور در لیگ‌برتر برداشت و حالا با ۳۷ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. مس شهربابک نیز با ۲۸ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->