دامنه نوسان بورس محدود شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶۰ لیتر سهمیه بنزین خردادماه امشب واریز می‌شود وجود ۵۶۰ هزار واحد خالی در کشور آخرین تحولات بازار پس از وقوع حادثه هوایی یارانه معیشتی، امشب قابل برداشت است (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سال گذشته ۴۲۸۰ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان پرداخت شد یارانه نقدی اردیبهشت ۱۴۰۳ کی واریز می‌شود + جزئیات فعال کارگری: کارفرمایان برای تبدیل وضعیت شغلی کارگران همکاری کنند واکنش شخصیت‌های اقتصادی به شهادت رییس‌جمهور مصرف گاز در ایران ۶ برابر متوسط جهانی وضعیت پرشدگی سد‌های خراسان‌رضوی و کشور + جدول (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اونس جهانی رکورد زد بورس تعطیل شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۰ واحد منزل مسکونی رایگان به مدت ۳ ماه در اختیار خانواده‌های سیل زده سپاه ۶۹ مشهد پیشرفت برقی‌سازی خط راه‌آهن مشهد-تهران صفر است | ۱۰۰ واگن مسافربری نو وارد شبکه حمل‌ونقل ریلی می‌شود نرخ میوه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول رئیس دایره بیمه کشاورزی خراسان‌رضوی: پرداخت غرامت به کشاورزان استان به‌سرعت انجام می‌شود بورس ۶۲ هزار واحد ریخت! | ۹۴ درصد نماد‌ها منفی شدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) مبلغ اجاره آپارتمان در منطقه راهنمایی مشهد سر به فلک کشید (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت فعالیت بازار طلای مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) | حباب در سکه همچنان وجود دارد
سرخط خبرها
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی:

اختصاص بیش از ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای همیاری در بخش تامین نیاز‌های شهرداری‌های استان

  • کد خبر: ۱۵۲۳
  • ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
اختصاص بیش از ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای همیاری در بخش تامین نیاز‌های شهرداری‌های استان

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی بر نقش موثر این نهاد در جهت کمک و پشتیبانی از شهرداری‌ها و مدیران شهری به منظور ارائه رفاه و آسایش حداکثری شهروندان و مردم استان تاکید کرد.

 احمد یزدان گفت: ما در سازمان همیاری به عنوان پشتیبان حوزه مدیریت شهری در استان تلاش کرده‌ایم در مسیر رشد، شکوفایی و توسعه شهرها؛ نقش  موثری را ایفا کنیم.

یزدان پناه به اقدامات صورت گرفته در سال گذشته در حوزه کمک به شهرداری‌های استان اشاره کرد و افزود: علی رغم تنگناهای اقتصادی فراوان و تحریم‌های موجود با تلاش‌هایی که توسط بخش‌های مختلف سازمان همیاری صورت گرفته است، بالغ بر 92 میلیارد تومان در بخش تامین تجهیزات، خدمات و ملزومات مورد نیاز حوزه شهری به حدود 74 شهرداری استان همیاری رسانده شده است.

وی با اشاره به رشد حدود 185 درصدی حجم خدمات بازرگانی، مالی  و ... به شهرداری‌های استان در سال 97 نسبت به سال 86 گفت: این کمک‌ها مساعدت‌های مالی، تامین تجهیرات و کالاهای مورد نیاز، پشتیبانی از پروژه های عملیاتی در حال اقدام و برجای مانده از سال‌های گذشته، احیای این پروژه ها و خرید بسیاری از نیازمندیهای شهرداریها بوده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی به اقدامات و تسهیلات مالی سازمان همیاری به واسطه جذب اوراق بلند مدت در شهرداری‌ها از منبع مطالباتشان از دولت اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون خدمات بسیاری با حجم مالی حدود 13 میلیارد تومان در بخش خرید تجهیزات و نیازمندیهای شهرداریها از منبع اوراق اخذ اوراق تملک دارایی به حدود 22 شهرداری استان ارائه شده است که علاوه‌بر تامین نیازها، کمک شایانی در حوزه مالی به شهرداری‌ها خواهد کرد.

وی به تامین قیر به عنوان یکی از مهمترین نیازمندی‌های شهرداری‌ها در حوزه مدیریت شهری با تسهیلات و صورت اقساط بلند مدت برای شهرداری‌های خراسان رضوی، خاطر نشان کرد: آهن آلات، مصالح ساختمانی، ماشین آلات، وسائط نقلیه، تجهیزات و ماشین های اداری، کالاهای مختلف،مواد غذایی، زمین و ساختمان، حوزه نمایشگاهی و ... از جمله خدمات بازرگانی است که با پیگیری‌های تخصصی نیروهای زحمت‌کش دو مدیریت هماهنگی امور شهرداری‌های استان و مشهد در معاونت بازرگانی سازمان برای استفاده در مدیریت شهری استان تامین می شود.

یزدان پناه به کمک‌های بلاعوض انجام شده به شهرداری‌های استان اشاره کرد و افزود: با تلاش‌های انجام شده در حوزه مالی، توانستیم در سال گذشته تجهیزات مختلف پارکی به مبلغی بالغ بر 220 میلیون تومان برای شهرداری‌های کم برخوردار نصرآباد، شهرآباد، احمداباد صولت، بار و برخی شهرهای تازه تاسیس به صورت کمک بلاعوض تهیه کنیم.

وی بیان داشت: همچنین با اقدامات صورت گرفته در سال گذشته به منظور حمایت از شهرداری‌های تازه تاسیس حدود 500 میلیون تومان تجهیزات و ماشین‌آلات و لازم مورد نیاز برای شهرهای سمیع آباد و حکم آباد که به تازگی شهر شده‌اند، با اقساط بلند مدت تهیه و تامین شده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان ادامه داد: در بخش کمک های مالی مبالغی به جمعا به ارزش حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان به 14 شهرداریها استان از جمله انابد، داورزن، همت آباد، ششتمد، چناران، چاپشلو، صالح اباد، سلطان آباد، رشتخوار، چکنه، سلامی، ریوش، قلندرآباد، شهرآباد نیز در روزهای پایانی سال 97 برای رفع مشکلات مالی و حقوق پرسنل و ... داده شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->