«حبيب هشتمين خورشيد»؛ اولين كتاب درباره شهيد رئيسی رونمايی شد فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای نیمه خرداد؛ از «صنوبر» تا «پا به پای آفتاب» رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» یک جای خالی و چند علامت سؤال | درنگی بر دلایل ضعف آثار سینمایی و تلویزیونی با محوریت امام خمینی (ره) اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی
سرخط خبرها

پخش سریال «نون خ» از امروز (شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲) ازسرگرفته می‌شود

  • کد خبر: ۱۵۸۷۷۱
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۰
پخش سریال «نون خ» از امروز (شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲) ازسرگرفته می‌شود
سریال «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی که پخش آن به دلیل همزمانی با لیالی قدر متوقف شده بود، از شامگاه شنبه ۲۶ فروردین ماه بار دیگر روی آنتن شبکه یک می‌رود تا مخاطبان شاهد ادامه ماجراجویی‌های نورالدین خانزاده و رفقایش باشند.

به گزارش شهرآرانیوز، فصل چهارم سریال «نون خ» همزمان با شروع سال نو به عنوان سریال ویژه نوروز و رمضان روی آنتن شبکه یک رفت. این سریال در ایام تعطیلات نوروز و در ادامه در ایام ماه مبارک رمضان روز‌های شنبه تا چهارشنبه روانه آنتن می‌شد و در دو روز پایانی هفته هم سریال «گیلدخت» به جای آن پخش می‌شد.

قسمت چهاردهم «نون خ» شامگاه چهارشنبه شانردهم فروردین ماه روی آنتن رفت و بعد از آن پخش سریال به مدت ۱۰ شب متوقف شد. با پایان ایام سوگواری و لیالی قدر قرار است از شنبه شب پخش سریال سعید آقاخانی از سر گرفته شود. این سریال طبق روال تا چهارشنبه سی‌ام فروردین ماه روی آنتن خواهد بود و در ادامه دو قسمت پایانی‌اش شنبه دوم و یکشنبه سوم اردیبشهت ماه ۱۴۰۲ همزمان با عید فطر پخش خواهد شد.

فصل چهارم سریال «نون خ» تاکنون رکورد بیش از ۶ میلیون و ۴۰۰  هزار بازدید در تلوبیون را از آن خود کرده است. سعید آقاخانی، حمید رضا آذرنگ، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، مجید یاسر، ندا قاسمی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، صهبا شرافتی، امیر سهیلی، آتنا مهیاری، کاظم نوربخش، ماشاالله وروایی همراه با بیژن بنفشه‌خواه و مجید یاسر بازیگرانی هستند که در این فصل سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منبع: فیلم نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->