آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بازی‌های استقلال و سپاهان به شنبه موکول می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۶۱۸۷۱
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶
بازی‌های استقلال و سپاهان به شنبه موکول می‌شود؟
با توجه به اعتراض دو باشگاه استقلال و سپاهان به هم زمان نبودن بازی‌ها در هفته بیست و هشتم احتمال برگزاری بازی این دو تیم در روز بازی پرسپولیس قوت گرفته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، به دنبال اعتراض دو باشگاه استقلال و سپاهان به زمان برگزاری بازی‌های خود در هفته بیست و هشتم لیگ برتر و برگزاری نشست فوری در سازمان لیگ برای بررسی این اعتراض احتمال جا به جایی زمان بازی‌های این دو تیم قوت گرفته است.

با توجه به اینکه امکان انتقال بازی پرسپولیس و پیکان به روز جمعه وجود ندارد این احتمال قوت گرفته که بازی‌های استقلال و سپاهان مقابل صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان به روز شنبه و هم زمان با بازی پرسپولیس و پیکان منتقل شود.

البته سازمان لیگ هنوز برنامه خود را برای شیوه برگزاری هم زمان دو بازی استقلال و پرسپولیس در تهران اعلام نکرده و مشخص نیست که اگر قرار به برگزاری هم زمان این دو بازی باشد، بازی پرسپولیس در چه ورزشگاهی در پایتخت برگزار شود.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->