نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

احسان اصولی: نباید حق فرش‌آرا پایمال شود

  • کد خبر: ۱۶۱۸۸
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
احسان اصولی: نباید حق فرش‌آرا پایمال شود
رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: جلوگیری از پایمال شدن حق تیم فوتسال فرش‌آرا تنها توقع و خواسته ماست.

به گزارش شهرآرانیوز، احسان اصولی، در خصوص اتفاقات رخ‌داده برای باشگاه فوتسال فرش‌آرا مشهد اظهار کرد: نماینده استان یک فصل زحمت کشیده و قرار نیست با نقض قانون و اشتباه محرز این زحمات هدر شود.

 

وی در ادامه گفت: هیات فوتبال خراسان رضوی و البته خود باشگاه فرش‌آرا نیز پیگیر هستند تا حق این تیم ضایع نشود. این توقع به حق هواداران فوتسال خراسان از مسئولان است.

 

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی با اشاره به اخلاق‌مداری فرش‌آرا تاکید کرد: فرش‌آرا همیشه از جمله تیم‌هایی بوده که اخلاق را رعایت کرده‌است. در بازی سوم با سن‌ایچ، حق هر تیم دیگری به این شکل تضییع می‌شد، شک نکنید که جنجال بزرگی به پا می‌شد و ممکن بود حتی بازی نیمه‌تمام بماند، اما با همکاری باشگاه فرش‌آرا اتفاقات و حواشی را مدیریت کردیم و اجازه ندادیم حادثه تلخی رخ دهد.

 

اصولی تصریح کرد: جلوگیری از پایمال شدن حق فرش‌آرا تنها توقع و خواسته ماست. فراموش نکنید که فرش‌آرا همواره باشگاهی بوده که در راستای فرهنگ‌سازی در ورزش نیز تمام تلاش خود را به کار گرفته‌است.

 

اصولی در پایان گفت:به عنوان رئیس هیات فوتبال استان در کنار مدیریت و هواداران باشگاه فرش‌آرا هستم و امیدوارم که به حق خود که همان حضور در مرحله نیمه نهایی است، برسند.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->