پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

صعود پرسپولیس در رنکینگ جهانی

  • کد خبر: ۱۶۱۹۹
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
صعود پرسپولیس در رنکینگ جهانی
تیم فوتبال پرسپولیس در رنکینگی که FootballDataBase منتشر کرده، بهترین تیم ایران و چهارمین تیم آسیا به شمار می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم پرسپولیس در ماه های اخیر با هدایت یحیی گل محمدی و گابریل کالدرون عملکرد بسیار خوبی داشته است. آن ها از بازی جام حذفی با صنعت نفت تا امروز، تمام بازی های خود را برده اند و همین موضوع در رنکینگ جهانی این تیم تاثیر گذاشته است. پرسپولیس در رنکینگی که FootballDataBase منتشر کرده، بهترین تیم ایران و چهارمین تیم آسیا به شمار می‌رود.

 

سرخ‌ها همچنین رتبه ۱۳۱ جهان را دارند و بالاتر از تیم هایی، چون گالاتاسارای، اسپانیول، واتفورد، شانگ‌های SIPG و... جای گرفته اند. این در حالی است طبق این رده بندی تیم‌های فیورنتینا، ماینتس و چند تیم معروف دیگر هم پایین‌تر از پرسپولیس هستند.
 

در رنکینگ آسیایی، الهلال، چونبوک و الدحیل بالاتر از پرسپولیس هستند. این در حالی است که قرمزها فصل گذشته در مرحله گروهی حذف شدند اما باتوجه به ثبات این تیم در پنج سال گذشته و حضور دائمی در لیگ قهرمانان آسیا و کسب نتایج درخشان، همچنان جایگاه خود را حفظ کرده اند.

 

 

 

پرسپولیس پیش از حضور برانکو ایوانکوویچ در رتبه ۴۰۰ تا ۵۰۰ اغلب جابجا می‌شد، اما از زمان دوران این مربی کروات و تحولی که او ایجاد کرد، پرسپولیس حتی به نزدیکی‌های رتبه دو رقمی هم رسید.

منبع: ورزش‌سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->