دومین پیروزی شهرداری گرگان در بسکتبال غرب آسیا سید حسین حسینی: هواداران بیایند تا صدر را پس بگیریم ملی‌پوش مشهدی فوتسال بانوان: مسابقات آسیا غیرقابل پیش‌بینی است فتح‌الله‌زاده: بعضی داوران روی علایق رنگی سوت می‌زنند نورمحمدی: بعضی تیم‌ها گل می‌زنند، بعضی تیم‌ها حرف می‌زنند جباری: امیدوارم استقلال قهرمان شود| همه پیشکسوتان پشت استقلال هستند جلالی: برای تیم امید سراغ گزینه‌های باتجربه می‌رویم نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین + قیمت و لینک خرید هم‌بازی طارمی در راه بارسلونا هشتمین طلا به نام امام رضا(ع) | انگیزه بالای والیبالیست‌ها برای طلای پارالمپیک جدیدترین اتهام مدیران سابق مس رفسنجان؛ ۴۰۰ سکه طلا و مقادیری دلار و یورو برای رشوه! حساب‌رسی عملکرد ۴۲۳ میلیاردتومانی فدراسیون کشتی پورموسوی: ۱۸۰ دقیقه باید بجنگیم تا در لیگ بمانیم مجیدی فصل بعد جای نکونام را می‌گیرد؟ پرسپولیس چطور متحول شد؟ امیری موثرتر از بیرانوند و عالیشاه مهاجم استقلال چشم اوسمار را گرفت عملکرد نکونام زیر ذره‌بین شهریاری نتیجه و ویدیو بازی والیبال ایران و کوبا(۶ خرداد ۱۴۰۳)| شکست پشت شکست
سرخط خبرها

برکناری مشاوران فتح الله‌زاده از استقلال

  • کد خبر: ۱۶۳۱۲۵
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
برکناری مشاوران فتح الله‌زاده از استقلال
حجت کریمی مشاوران علی فتح الله‌زاده را برکنار کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که حجت کریمی بعد از انتخاب به عنوان سرپرست استقلال اعلام کرده بود حکم مشاوران فتح الله‌زاده تعلیق شده، اما در روز‌های اخیر باز هم چهره این افراد در کنار استقلال دیده می‌شد.

این موضوع باعث طرح سوالاتی از سوی رسانه‌ها از سرپرست موقت باشگاه استقلال شد و انتقاد‌هایی را هم به دنبال داشت تا اینکه کریمی امروز درنهایت تصمیم گرفت مشاوران فتح الله‌زاده را که از سوی او منصوب شده بودند را از سمت‌های خود برکنار کند.

گفته می‌شود در روز‌های آتی مدیریت باشگاه استقلال نیز دستخوش تغییراتی خواهد شد و حتی افراد جدیدی در هیات مدیره باشگاه استقلال به کار گمارده خواهند شد.

لازم به ذکر است که سرپرست موقت باشگاه استقلال امروز در اقدامی عجیب آرش برهانی را هم از سمت ریاست آکادمی استقلال برکنار و اصغرحاجیلو را به جایش قرار داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->