نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد
سرخط خبرها
سرمربی تیم هیئت خراسان رضوی:

پلی‌آف، با شرایط فعلی توجیهی ندارد

  • کد خبر: ۱۶۵۲۱
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹
پلی‌آف، با شرایط فعلی توجیهی ندارد
سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی از بازی روز جمعه تیمش به‌عنوان عجیب‌ترین و سخت‌ترین تجربه مربیگری‌اش یاد کرد.
مژده رنگیان - روز جمعه نماینده فوتسال دختران مشهد در لیگ برتر در خانه میزبان تیم انتهای‌جدولی بود، اما آن‌ها شرایط ویژه‌ای داشتند. در روزی که تقریبا ترکیب اصلی و همیشگی شریف دردسترس نبود، بازیکنانی در زمین حاضر شدند که در طول ۲۲ هفته گذشته دیده نشده بودند یا حضور خیلی کم‌رنگی داشتند؛ چهره‌هایی همچون سمیرا زمانیان، نریمانی و سلیمان‌نژاد بازی کردند و حتی شیرین شاهسون، دروازه‌بان ذخیره تیم، به‌عنوان بازیکن، دقایقی به میدان آمد. مریم رضاپور نیز برخلاف هفته‌های قبل از سوت شروع تا سوت پایان در زمین بود.

برای هر مربی فقط یک بار اتفاق می‌افتد
فاطمه شریف درباره این روز عجیب و پیروزی ۶ بر ۰ در این بازی اظهار کرد: این دیدار، از آن روز‌هایی بود که هر مربی شاید در طول دوران مربیگری‌اش فقط یک‌بار آن را تجربه کند و برای من این هفته رقم خورد. ۳ بازیکن کلیدی من به‌دلیل سه‌کارته‌بودن و محرومیت، هم‌زمان توانایی حضور در زمین را نداشتند. مصدومیت‌ها هم زیاد بود و شیربیگی، ارمات و کلاتی درگیر آسیب‌ها بودند. ۲ بازیکن جوانان تیم هم که با تیم ملی در کافا حضور داشتند، دقیقه ۹۰ به ما اضافه شدند و ساعت ۱۰:۳۰ به سالن رسیدند. آن‌قدر دست‌وبالمان بسته بود که مجبور شدیم از بازیکنانی که کمتر به میدان رفته بودند، کمک بگیریم.

سلامتی بازیکنانم مهم‌تر بود
او ادامه داد: پیش‌بینی کرده بودم که به این بازیکنان نیاز پیدا می‌کنیم، حتی برای شیرین شاهسون، دروازه‌بان تیم، هم لباس بازیکنی تهیه کردیم تا به زمین برود؛ ولی خداراشکر بچه‌ها با غیرت هستند و در غیبت دیگربازیکنان، شرایط را جبران کردند و با ۶ گل پیروز شدیم. در این بازی برای ما کسب ۳ امتیاز مهم بود و اصلا به‌دنبال بالابردن تعداد گل‌ها نبودیم. سلامتی بازیکنان مهم‌تر بود، متأسفانه تیم‌های پایین‌جدولی چیزی برای ازدست‌دادن ندارند و در بازی‌های خود بیشتر فیزیکی بازی می‌کنند تا اینکه بخواهند فوتسال بازی کنند. در بازی جمعه هم برخورد‌های زیادی وجود داشت که حتی زهرا محمدزاده از ناحیه زانو آسیب دید و به بیمارستان منتقل شد.

پلی آف باید با ۱۰ تیم قوی برگزار شود
شریف با بیان اینکه فرسایشی‌بودن لیگ به مصدومیت‌ها دامن زده است، تصریح کرد: مسابقات خیلی طول کشیده و حتی از لیگ مردان نیز بیشتر شد. تعداد تیم‌ها، انصراف‌ها و تعطیلی‌های ناخواسته دلیل این اتفاق است.

مربی مشهدی تیم ملی درباره برگزاری پلی‌آف در مسابقات بانوان اظهار کرد: پلی‌آف خیلی خوب است و فرصت جبران مجدد به تیم‌ها می‌دهد، ولی باید ببینیم واقعا درچه‌صورتی مزایای آن بیشتر از معایبش می‌شود. اگر قرار بر پلی‌آف است، می‌شد که ۱۰ تیم خوب در لیگ حضور داشته باشد و ۴ تیم بالا بیاید که پلی‌آف می‌تواند نشان‌دهنده قهرمان واقعی باشد؛ اما با دوازده سیزده تیم، توجیهی ندارد. لیگ بانوان از مردان ضعیف‌تر است، زیرا تیم‌ها با مشکلات مالی مختلفی روبه‌رو هستند و حتی خیلی از تیم‌ها برای رفت‌وآمد به بازی‌ها مشکل دارند.

سرمربی تیم هیئت فوتبال خراسان خاطرنشان کرد: در آخرین هفته لیگ برتر، با حفاری در اهواز بازی داریم. ۳ بازیکن محروم به بازی می‌رسند. مصدوم‌ها باید با نظر پزشکان به میدان بیایند. برای ما مانند بازی‌های دیگر است و همان ۳ امتیاز را دارد. ترجیح می‌دهیم هدف خود را روی پلی‌آف بگذاریم. نمی‌خواهیم به‌خاطر برد حفاری یکسری گزینه‌های دیگر را از دست بدهیم، ولی دوست داریم با صدرنشینی راهی پلی‌آف شویم، درآن‌صورت امتیازات مختلف مثل میزبانی را داریم و از هر نظری شرایط برای ما مطلوب است، اگر هم آخرین امتیاز را از دست بدهیم، باز هم فرصت در پلی‌آف هست و می‌توانیم جبران کنیم. هیچ چیزی در این شرایط قابل پیش‌بینی نیست و احتمال هر اتفاقی هست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->