جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

پرسپولیس بدون تماشاگر مقابل هوادار

  • کد خبر: ۱۶۵۲۵۵
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
پرسپولیس بدون تماشاگر مقابل هوادار
بازی پرسپولیس مقابل هوادار بدون تماشاگر در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بازی تیم‌های هوادار تهران و پرسپولیس قرار است پنج شنبه در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار شود.  

سازمان لیگ اعلام کرده این بازی به طور قطع در همین ورزشگاه و بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. این تصمیم درحالی اتخاذ شده که پیش‌تر باشگاه پرسپولیس درخواست داده بود بازی با هوادار در ورزشگاه آزادی و با حضور تماشاگران برگزار شود، اما انتقاد‌های گسترده از سازمان لیگ به دلیل جا به جایی بازی پرسپولیس و پیکان از ورزشگاه دستگردی تهران به ورزشگاه آزادی، سبب شد که این بار پرسپولیس به خواسته خود نرسد و بازی در همان ورزشگاه شهید دستگردی و به میزبانی هوادار برگزار شود.

این تصمیم درحالی نگاه‌ها را به سمت و سوی خود جلب کرده که درویش، مدیرعامل پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ برتر مدعی شده بود کاری می‌کند بازی با هوادار در ورزشگاه آزادی و با حضور تماشاگر برگزار شود، اما تلاش‌های مدیرعامل پرسپولیس به نتیجه‌ای نرسید تا این بازی بر خلاف بازی با پیکان در حال و هوای دیگری برگزار شود.

باشگاه پرسپولیس قصد داشت پیرامون اینکه اجازه حضور تماشاگران در ورزشگاه شهید دستگردی داده نمی‌شود، اعتراض کند اما به دلایلی از این موضوع صرفنظر کرده است. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->