نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و گل‌گهر در جام حذفی(۲۶ خرداد ۱۴۰۳)| سپاهان به دنبال جام نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و کرواسی در یورو۲۰۲۴| لشگر شکست‌خورده مودریچ پخش زنده بازی ایتالیا و آلبانی در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین اسپانسر‌ها رغبتی برای حمایت ورزش بانوان ندارند پخش زنده بازی سپاهان و گل‌گهر سیرجان در نیمه نهایی جام حذفی (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سوئیس و مجارستان در یورو۲۰۲۴ والیبالیست ۲۱ ساله مشهدی در تور شهداب نتیجه بازی شهرداری گرگان و هیروشیما ژاپن در رده‌بندی آسیا | شاگردان هاشمی، چهارم آسیا شدند پخش زنده بازی اسپانیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین استقلال جای حسینی دروازه‌بان خارجی می‌آورد پخش زنده بازی مجارستان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین احتمال جدایی یامگا و ۱۱ بازیکن استقلال هزینه ۲۵۰ میلیاردتومانی قایدی برای استقلال با اجرای طرح مولدسازی در ورزش، تا یک دهه آینده از توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بی‌نیاز خواهیم بود دعوت از قلعه‌نویی برای حضور در مراسم قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی بازگشت سید مهدی رحمتی به مربیگری؟ شرط ۱۲ میلیاردی بیرانوند برای ماندن در پرسپولیس! حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا قطعی شد؟ سهمیه المپیک نوشاد عالمیان قطعی شد گزینه پرسپولیسی در راه ملوان | علیپور سرباز می‌شود؟
سرخط خبرها

قهرمانی تفتیان در جامائیکا

  • کد خبر: ۱۶۵۲۶۱
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶
قهرمانی تفتیان در جامائیکا
حسن تفتیان قهرمان دو‌های سرعت کشور در جریان برگزاری اردوی آماده‌سازی خود در کشور جامائیکا با شرکت در یک رقابت بین‌المللی موفق شد در جایگاه نخست رقابت ماده ۱۰۰متر این مسابقات قرار گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن تفتیان رکورددار ماده ۱۰۰ متر رشته ورزشی دو و میدانی کشورمان و دارنده مدال‌های طلا مواد ۱۰۰ و ۶۰ متر مسابقات قهرمانی آسیا که به منظور برپایی اردوی آماده‌سازی خود در کشور جامائیکا به سر می‌برد؛ با شرکت در یک رقابت بین‌المللی در خلال برگزاری این اردو موفق شد در جایگاه نخست رقابت ماده ۱۰۰ متر این رقابت‌ها قرار گیرد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

بر همین اساس؛ سریع‌ترین مرد کشور با ثبت حد نصاب ۱۰.۲۴ ثانیه موفق شد در جایگاه نخست قرار گیرد و عنوان قهرمانی را کسب کند.

تفتیان در رقابت قبلی خود در جریان این اردو آماده سازی موفق شده بود، با ثبت حد نصاب ۱۰.۱۶ ثانیه در جایگاه دوم ماده ۱۰۰ قرار گیرد و عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->