قاضی‌زاده هاشمی: دیوار میان مردم و دولت را بر میدارم + فیلم مهرداد بذرپاش: وقت کم است | اقدامات شهید رئیسی را ادامه می‌دهم + فیلم محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام نکرد آخوندی: من نگران ایرانم + فیلم قالیباف: اگر معتقد نبودم مشکلات قابل حل هستند هرگز وارد عرصۀ رقابت نمی‌شدم + فیلم وزیر خارجه اسبق بوسنی و هرزگوین در منزل شهید امیرعبداللهیان سخنگوی ستاد انتخابات: تاکنون ثبت نام ۲۲ نفر قطعی شده است (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری نامزد نمی شود بر اساس دیدگاه امام خمینی (ره) به کدام کاندیدای رییس جمهوری رای دهیم؟ علت غیبت حسن روحانی در چند جلسه عمومی اخیر مشخص شد عبدالناصر همتی کیست؟ + جزئیات و زندگینامه باقری: ثبات، آرامش و پیشرفت لبنان هدف ایران است سید حسن خمینی: امام خمینی (ره) روح استقامت و پایداری را به ملت‌ها داد آلمان خواستار بهبود وضعیت بشردوستانه در غزه شد رژیم صهیونیستی حومه حلب را بمباران کرد نتانیاهو: جنگ غزه ادامه خواهد داشت آرزوی یک کاندیدا: امیدوارم روزی مردم یک زن را بعنوان رئیس‌جمهوری انتخاب کنند رهبر انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره): رژیم صهیونیستی دارد تمام می‌شود، مردم دنیا دارند می‌بینند| ان‌شاءالله یک رئیس جمهور شایسته برای ملت ایران تعیین خواهد شد + فیلم و عکس علی باقری راهی لبنان شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) روز پایانی ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
رییسی در حرم امام راحل:

حضور مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی رای به مقاومت و ایستادگی بود+ویدئو

  • کد خبر: ۱۶۵۵۰
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
حضور مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی رای به مقاومت و ایستادگی بود+ویدئو
رییس قوه قضاییه گفت: حضور مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی رای به مقاومت و ایستادگی بود

به گزارش شهرآرانیوز، آیت الله سید ابراهیم رییسی در مراسم تجدیدمیثاق با آرمان‌های امام راحل گفت: در این دوره با رهنمودهای امام و رهبری تحولی در دستگاه قضایی شکل می‎دهیم که متناسب با گام دوم انقلاب باشد. 

وی با اشاره به حضور مردم در مراسم تشییع شهید سپهبد سلیمانی، گفت: حضور مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی رای به مقاومت و ایستادگی بود. امروز پیام امام و رهبری و نظام اسلامی ایستادگی در مقابل دشمنان است و پیام ملت اسلامی ضعف نیست. رفراندوم و حضور مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی به همه دنیا مخابره شد. 

رییس قوه قضاییه ادامه داد: در سیره و سلوک امام راحل، رای مردم و نگاه به مردم و مردم باوری یک شعار نبود؛ مثل برخی از سیاسیون دنیا که دم از مردم می زنند و فقط اسمش را می‌برند نبود. امام نگاهش این بود که اگر می‌گفت میزان رای مردم است با همه وجود آن را قبول داشت. 

وی افزود: باید توجه به خواست و معیشت مردم و آزادی‌های مشروع مردم و صیانت از حقوق مردم برای همه در دستور کار باشد. 

رییسی ادامه داد: یکی از اقدامات قوه قضاییه در این دوره، مساله صیانت از حقوق عامه و حقوق مردم است. همچنین مبارزه با فساد را در دستور کار داریم.

رئیسی با بیان اینکه مبارزه بی‌امان با فساد در دستور کار قوه قضاییه است، تصریح کرد: اعتقاد ما این است که در درون انقلاب و ذات آن مبارزه با فساد قرار دارد. هیچ مدیر و دستگاهی نمی‌تواند صبغه مبارزه با فساد نداشته باشد. باید صلاح، قانونمداری، عدالتخواهی و حق گرایی در دستور کار جدی همه مدیران و همه دستگاه‌ها باشد.

رئیسی با بیان اینکه محوری ترین نکته ای که امام(ره) دنبال تحقق آن بودند، اجرای عدالت بود، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی به عنوان پیشانی اجرای عدالت بنایش این است که در این مسیر گام بردارد و از روح امام(ره) و ارواح مطهر شهیدان استمداد می طلبیم و از مردم عزیز می خواهیم ما را در راه اجرای عدالت که هدف مهم امام(ره) از این انقلاب بود، کمک کنند تا همگان احساس عدالت کنند و احساس کنند در دستگاه قضایی به حق و عدل عمل می شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->