«حبيب هشتمين خورشيد»؛ اولين كتاب درباره شهيد رئيسی رونمايی شد فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای نیمه خرداد؛ از «صنوبر» تا «پا به پای آفتاب» رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» یک جای خالی و چند علامت سؤال | درنگی بر دلایل ضعف آثار سینمایی و تلویزیونی با محوریت امام خمینی (ره) اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی
سرخط خبرها

پست اینستاگرامی صفحه شفیعی کدکنی برای احمدرضا احمدی + عکس

  • کد خبر: ۱۶۶۱۳۵
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
پست اینستاگرامی صفحه شفیعی کدکنی برای احمدرضا احمدی + عکس
صفحه اینستاگرامی استاد محمدرضا شفیعی کدکنی با انتشار شعری از احمدرضا احمدی نگرانی ها درباره وضعیت جسمانی او را افزایش داده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محسن بوالحسنی، از نزدیکان خانواده احمدی روز 30 اردیبهشت هم‌زمان با سال‌روز تولد ۸۳سالگی این شاعر و نویسنده درباره وضعیت او به ایسنا گفت: ایشان فردای روزی که از بیمارستان مرخص شد، از دوشنبه، ۲۵ اردیبهشت‌ماه، به دلیل شرایط نامناسب جسمی و نارسایی ریه دوباره در بیمارستان بستری شده و در حال حاضر نیز زیر نظر پزشکان در بیمارستان به‌سر می‌برد.

او در توضیح بیشتر درباره وضعیت احمدرضا احمدی بیان کرد: متاسفانه وضعیت جسمانی احمدرضا آن‌چنان مساعد نیست و ریه‌ها و قلب او دچار مشکلات حادی هستند و تنها چیزی که می‌توانم در زادروز تولد آقای احمدی از دوستداران او و شعرش بخواهم دعا برای بهبود حال شاعر و بازگشتش به خانه است. نکته‌ دیگری که بد نیست به آن اشاره کنم شایعه‌ای است که در خصوص عدم هوشیاری آقای احمدی در برخی صفحه‌های مجازی دست‌به‌دست می‌شود. این شایعه به هیچ‌عنوان صحت ندارد و مغز احمدرضا به‌شدت هوشیار است و هیچ‌گونه ضایعه‌ مغزی ندارد و نسبت به پیرامونش کاملا هوشیار است. شاید بتوان گفت مغز او برخلاف قلب و ریه و... در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد.

احمدرضا احمدی، شاعر و نویسنده متولد ۳۰ اردیبهشت ۱۳۱۹ در کرمان است. از آثار او در حوزه شعر می‌توان به «دفترهای واپسین»، «دفترهای سالخوردگی»، «هزار اقاقیا در چشمان تو هیچ بود» و «روزی برای تو خواهم گفت» و از آثار او در حوزه کودک و نوجوان می‌توان به «دیگر در خانه پسرک هفت صندلی بود»، «دخترک ماهی تنهایی» و «مزرعه گل‌های آفتابگردان» اشاره کرد.

پست اینستاگرامی صفحه شفیعی کدکنی برای احمدرضا احمدی + عکس

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->