خادم جمهور به روایت هنرمندان مشهدی + فیلم فعالیت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در صداوسیما با یک حکم آغاز شد مخاطب ۶ میلیونی سینما تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ محمدعلی باشه آهنگر: آن شب هولناک را تا صبح نخوابیدم ابراز همدردی بیش‌از ۲۵۰ سینماگر درپی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه بیانیه مجمع خبرنگاران و نویسندگان برای رئیس جمهور شهید «شهرام حقیقت‌دوست» پلیس شد تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی برای شهادت رئیس‌جمهور واکنش ملیکا زارعی به خبر شهادت «آیت الله رئیسی» رئیس‌جمهور + عکس ویژه برنامه «شهید جمهور» درشبکه افق + زمان پخش استوری محمد معتمدی در پی شهادت آیت الله رئیسی + عکس سید جواد هاشمی: رئیسی پذیرای انتقادات بود داریوش ارجمند: رئیسی مرد عمل بود تسلیت هنرمندان مشهدی با خلق آثار هنری درباره شهدای خدمت تبیین آیت‌الله رئیسی از چرایی ورود به عرصه انتخابات در برنامه تلویزیونی «جهان آرا» + زمان پخش نصب المان سوگواری در جشنواره کن برای «آیت الله رئیسی» + عکس دعوت از هنرمندان برای روایت مقام شهدای خدمت داوود میرباقری: امید داشتیم رئیس‌جمهور یکی از بینندگان سلمان فارسی باشد تسلیت ابراهیم تاتلیس به مردم ایران «میلاد هارونی» اولین تک آهنگ ویژه شهادت آیت الله رئیسی را منتشر کرد | خادم الرضای مردم +صوت
سرخط خبرها

معرفی فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فجر/ من می‌ترسم

  • کد خبر: ۱۶۶۹۳
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
معرفی فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فجر/ من می‌ترسم
«من می‌ترسم» چهارمین فیلم بهنام بهزادی پس از فیلم‌های «وارونگی»، «قاعده تصادف» و «تن‌ها دو بار زندگی می‌کنیم» است که در جشنواره فیلم فجر امروز به نمایش در می‌آید.
 
فیلم سینمایی «من می‌ترسم» به کارگردانی بهنام بهزادی در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در می‌آید. بهزادی علاوه بر کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی این فیلم را نیز به عهده دارد.

من می‌ترسم چهارمین فیلم بهنام بهزادی پس از فیلم‌های «وارونگی»، «قاعده تصادف» و «تن‌ها دو بار زندگی می‌کنیم» است که حال و هوایی متفاوت با ساخته‌های پیشین بهزادی دارد.
 
بازیگران اصلی این فیلم النازشاکردوست، پوریا رحیمی‌سام، امیرجعفری، ستاره پسیانی، مهران احمدی، پیام یزدانی، مجید جعفری و یگانه رفتاری هستند. در «من می‌ترسم» بازیگران هر کدام در نقش‌های متفاوتی جلوی دوربین رفته‌اند.

در خلاصه داستان، چهارمین فیلم بلند سینمایی بهنام بهزادی، آمده است: «بدیش اینه من وسط کلی شک‌ام که می‌خوام برم یا نه…، ولی بدترش اینه که صد برابرش مطمئنم نمی‌تونم بمونم».

بهزادی پیش از این ساخت فیلم‌هایی چون، «تن‌ها دوبار زندگی می‌کنیم»، «قاعده تصادف» و «وارونگی» را در کارنامه خود دارد، که برای این آثار جوایز مختلفی از جشنواره‌های داخلی و خارجی دریافت کرده است. آخرین فیلم بلند او وارونگی در بخش رسمی جشنواره کن، نوعی نگاه حضور داشت.
 
این فیلم همچنین جایزۀ بهترین فیلم را در جشنواره مِد ایتالیا و جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه را از جشنوارۀ فیلم جیپور هند دریافت کرد. وی همچنین برندۀ جایزۀ بهترین کارگردانی برای فیلم تنها دو بار زندگی می‌کنیم از جشنواره گرانادای اسپانیا شده و جایزهٔ ویژهٔ هیئت داوران را برای فیلم قاعدۀ تصادف از جشنواره‌های مانهایم هایدلبرگ آلمان و جشنواره فیلم توکیو به دست آورده‌است.
 
او همچنین برای این فیلم در جشنواره‌های سه قاره (نانت) و جشنواره بین‌المللی فیلم فجر جایزه فیلم منتخب تماشاگران را نیز به‌دست آورده‌است. جایزه سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی و بهترین فیلم در بخش بین‌الملل و جایزه سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه از بخش ملی جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۱ از دیگر جوایز اوست.
 
عوامل این فیلم عبارتند از:
 
کارگردان :بهنام بهزادی

تهیه‌کننده: بهنام بهزادی

نویسنده: بهنام بهزادی

بازیگران: الناز شاکردوست، امیر جعفری، ستاره پسیانی، مهران احمدی

فیلم‌برداری: امین جعفری

تدوین: حمیدرضا لوافی
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->