گتوزو در راه عربستان محرومیت هاشمی نسب، تعلیقی شد! توافق پور‌علی‌گنجی با پرسپولیس تسلیت باشگاه پرسپولیس در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان + عکس کلیه مسابقات ورزشی کشور لغو شد بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش، فدراسیون‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید
سرخط خبرها

وضعیت عجیب تیم‌های فوتبال مشهدی در لیگ سه

  • کد خبر: ۱۶۷۶۰۴
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۴
وضعیت عجیب تیم‌های فوتبال مشهدی در لیگ سه
برخلاف رقبا به نظر می رسد تیم‌های مشهدی در تعطیلات نیم‌فصل لیگ سه تضعیف شده‌اند.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، نیم‌فصل نخست مرحله دوم لیگ ۳ در حالی تمام شد که هر ۲ تیم مشهدی شریعت و شادکام، به نظر می رسید برای رسیدن به لیگ۲ شانس دارند. 

اما حالا با اخباری که از اردوی این ۲ تیم شنیده می‌شود، فوتبال‌دوستان مشهدی حق دارند که نگران آینده باشند. از اردوی شریعت خبر می رسد همچنان محمد آتی‌ترک علاقه‌ای به بازگشت به تیمش ندارد و به جدایی از این تیم اصرار دارد.

آتی ترک که تیمش را در گام نخست از مرحله اول به مرحله دو لیگ سه رساند، در نیم فصل استعفا کرد و هنوز مشخص نیست شریعت با چه کسی راهی رقابت‌های دور برگشت خواهدشد.

در دیگر تیم مشهدی هم اوضاع بر وفق مراد نیست و برخلاف شایعاتی که نزدیکان شادکام مطرح می کردند، این تیم در نیم‌فصل هیچ بازیکن بازی در بیاری را جذب نکرد و به چند بازیکن گمنام بسنده کرد.

درحالیکه برخی مدعی بودند به خاطر حضور نیکبخت، خیلی از بازیکنان لیگ یکی به مشهد خواهندآمد، اما در عمل چنین اتفاقی رخ نداد و مشهورترین بازیکنانی که با شادکام قرارداد بسته‌اند، عادل سرشار و حمید غلامی هستند.

این دفعه سوم است که حمید غلامی بین تیم‌های مشهدی در ۳ ماه اخیر جابجا می‌شود. او در نیم‌فصل نخست جسته و گریخته در شریعت به میدان می‌رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->