آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

لژیونرهای گران قیمت قربانی اهداف قلعه نویی!

  • کد خبر: ۱۶۹۳۵۲
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۳
لژیونرهای گران قیمت قربانی اهداف قلعه نویی!
امیرقلعه نویی بدون توجه به جایگاه فوتبال افغانستان در جهان فوتبال از تمام لژیونر‌های فوتبال ایران مقابل تیم ۱۵۵ دنیا بازی گرفت!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، امیرقلعه نویی با استفاده از لژیونر‌های فوتبال ایران مقابل تیم ضعیف افغانستان انتقاد‌های بسیاری را متوجه خود می‌بیند.  

سرمربی تیم ملی درحالی که با تیم ۱۵۵ جهان بازی داشت از همه ظرفیت‌های فوتبال ایران برای پیروزی مقابل این تیم استفاده کرد درحالی که با منتخبی از بازیکنان لیگ برتر نیز می‌شد حتی نتیجه قاطع‌تری مقابل تیم ملی فوتبال افغانستان به دست آورد.  

شاید هدف امیر قلعه نویی و کادر بدون کارنامه او به دنبال صید شاه ماهی از این تورنمنت غیر معتبر باشند، اما آیا این ماجراجویی ارزش این را دارد که بازیکن گران قیمتی که در ترانسفرمارکت (مهدی طارمی) بالاتر از کریس رونالدو قرار دارد قربانی این ماجراجویی شود؟ اگر رباط صلیبی یا همسترینگ یکی از ستاره‌های گران قیمت فوتبال ایران در یکی از این بازی‌های پیش پا افتاده آسیب ببیند امیر قلعه نویی چه حرفی برای گفتن خواهد داشت؟

بازی با  کشور‌های درجه چندمی مثل افغانستان، قرقیزستان، ترکمنستان چقدر اهمیت دارد که ما سلامت و آینده ستاره‌های خود را با خطر مواجه سازیم، از طرفی قلعه نویی اگر در این بازی‌های به جوانان و بازیکنان نیمکت نشین حاضر در اردوی تیم ملی فرصت خودنمایی ندهد دقیقا در چه بازی‌هایی می‌خواهد به آن‌ها فرصت خودنمایی بدهد؟ استراتژی قلعه نویی بدون تردید با اشکالات بسیار بزرگی همراه است و به نوعی لجبازی با منتقدان می‌تواند ارمغان تلخی برای فوتبال ایران به همراه داشته باشد.

اگر این رویه در آینده ادامه داشته باشد، بدون شک میان سرمربی تیم ملی و بازیکنان گران قیمت تیم ملی شکاف ایجاد خواهد کرد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->