معرفی قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی انویدیا استفاده معلولان از خدمات دانش‌بنیان توان‌بخشی آسان‌تر می‌شود کنسول دستی ROG Ally X ایسوس رونمایی شد + قیمت و مشخصات سلب امتیاز سیم‌کارت به علت بدهی ممنوع شد آپدیت تازه تلگرام منتشر شد + ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید آیفون 5s به فهرست گوشی‌های منسوخ‌ اپل اضافه شد آیا سایت سازمان حج و زیارت هک شده است؟ + جزئیات انتصاب علی حکیم‌ جوادی به ریاست سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور زمان عرضه هدست اپل ویژن پرو در خارج از آمریکا مشخص شد جزئیاتی جدید از ویژگی‌های هوش مصنوعی آیفون اولین ماهواره چوبی جهان در ژاپن رونمایی شد آیا واردات آیفون ۱۳ ممنوع شده است؟ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) از امروز می‌توانید قابلیت‌های پولی ChatGPT را رایگان استفاده کنید صحت اسناد مربوط به اسرار موتور جستجوی گوگل تأیید شد سامسونگ چند ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی را با به‌روزرسانی Wear OS 5 به گلکسی واچ می‌آورد دلایل اخراج سم آلتمن از OpenAI بعد از یک سال مشخص شد بیش از ۷۵ بازی بدون نیاز به نصب در یوتیوب + روش دسترسی به بازی‌ها یک ایرانی اسناد محرمانه گوگل را فاش کرد | رتبه‌بندی سایت‌ها چگونه انجام می‌شود؟ یک شرکت چینی می‌خواهد با پرتاب ۱۰ هزار ماهواره رقیب استارلینک شود بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس هم عرضه خواهد شد + تریلر OpenAI آموزش مدل جدید هوش مصنوعی خود را آغاز کرده است
سرخط خبرها

برنامه جدید توییتر روی ویدئو و تجارت و نوسازی کسب و کارهای بزرگ متمرکز شده است

  • کد خبر: ۱۶۹۶۹۸
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
برنامه جدید توییتر روی ویدئو و تجارت و نوسازی کسب و کارهای بزرگ متمرکز شده است
براساس گزارشی که رویترز منتشر کرده ایلان ماسک و مدیر اجرایی جدیدش، لیندا یاکارینو،، قصد دارند در توییتر بر روی ویدئو و مشارکت تجاری تمرکز کنند تا حوزه فعالیت این رسانه اجتماعی به فراتر از تبلیغات دیجیتال گسترش پیدا کند.

شهرآرانیوز - طبق اطلاعات یک منبع آگاه یاکارینو که در ۵ ژوئن به عنوان مدیرعامل توییتر شروع به کار کرد، روز پنجشنبه به سرمایه‌گذاران توییتر گفته است که این شرکت در حال گفتگو‌های اولیه با شخصیت‌های سیاسی و سرگرمی، شرکت‌های خدمات پرداخت و ناشران خبری و رسانه‌ای است. این منبع گفته است این ‌اولین‌بار است که یاکارینو به موضوع سرمایه‌گذاران شرکت می‌پردازد.

پس از اینکه ماسک توییتر را در اکتبر تصاحب کرد، این رسانه‌ اجتماعی ماه‌ها به دلیل اخراج هزاران کارمند و خروج بسیاری از شرکت‌های تبلیغاتی که نمی‌خواستند تبلیغاتشان در کنار محتوای نامناسب ظاهر شود، با هرج و مرج مواجه شد.

استخدام یاکارینو، مدیر پیشین قسمت تبلیغات شرکت ان‌بی‌سی یونیورسال، نشانه‌ای بود که تبلیغات دیجیتال در اولویت توئیتر باقی مانده است.

برخی از شرکت‌های تبلیغانی به مشتریان خود توصیه کرده بودند پس از ریاست ماسک بر توییتر، تبلیغاتشان در توییتر را متوقف کنند. حالا به نظر می‌رسد این توصیه ها معکوس شده‌اند و هیچ یک از شرکت‌های تبلیغاتی بزرگ توقف تبلیغات را توصیه نمی‌کنند. به نظر می‌رسد برندهای معروف (از جمله برادران وارنر، موندلز، مک دونالد و والمارت) تبلیغات خود را در توییتر از سر گرفته‌اند.

یاکارینو به سرمایه‌گذاران گفته است که هزینه تبلیغات حداقل ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

ویدئو و تجارت

در زمان ماسک، توییتر نام تجاری خود را به X Corp. تغییر داد، که منعکس‌کننده چشم‌انداز این میلیاردر برای ایجاد برنامه‌ای مانند WeChat چین است؛ یعنی تمرکز روی پرداخت‌های دیجیتال و سایر خدمات.

همچنین توییتر روی رشد محتوای ویدیویی در پلتفرم تمرکز کرده است. گفته می‌شود توییتر می‌خواهد تبلیغات و حمایت‌های مالی را در کنار ویدیوهای تولیدکنندگان محتوا بفروشد. یاکارینو همچنین در روزهای اخیر به همکارانش گفته است که ماسک از ایده‌های او حمایت قاطع کرده است و روابط کاری‌شان شروع مثبتی داشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->