یمن: تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن بدون پاسخ نخواهد ماند پیام تسلیت السیسی به مخبر شرط ترکیه برای بررسی احتمالی خروج نیروهایش از سوریه سوناک: پیشنهاد جدید آتش‌بس در غزه خبر خوشی است حزب الله پایگاه گیپور را به آتش کشید + فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نشست سه‌جانبه آمریکایی- اسرائیلی-مصری درباره «گذرگاه رفح» پایان روز سوم ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ | تعداد داوطلبان به ۱۷ تن رسید وزیر کشور: نام شهید رئیسی در تاریخ ماندگار خواهد شد روسیه: تاسیسات انرژی اوکراین هدف قرار گرفت آیا تعطیلی شنبه‌ها منتفی شد؟ سردار وحید حقانیان کیست؟ + سوابق فرود اضطراری یک بالگرد آموزشی هوانیروز در حومه اصفهان (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) افزایش شهدای رسانه در غزه به ۱۴۶ نفر سعید جلیلی در شبکه‌های اجتماعی خارجی حساب کاربری ندارد مانایی حکومت رهین حضور مردم ضمیر کابلوف تسلط کامل طالبان بر افغانستان را برای روسیه مهم دانست سخنگوی ستاد انتخابات: داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ۱۲ نفر شدند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) افزایش آمار قربانیان جنگ غزه اطلاعیه شرکت برق تهران درباره قطع برق ستاد انتخابات کشور پس از پیشنهاد بایدن؛ گوترش روی برقراری صلح بلندمدت در غزه حساب باز کرده است
سرخط خبرها

درگیری مسلحانه مرزداران سیستان و بلوچستان با یک گروهک تروریستی+ جزئیات

  • کد خبر: ۱۶۹۸۴۸
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
درگیری مسلحانه مرزداران سیستان و بلوچستان با یک گروهک تروریستی+ جزئیات
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از انهدام یک گروهک تروریستی مسلح، هلاکت یک نفر و زخمی شدن تعدادی از اعضای این گروهک تروریستی در مرز‌های میانی استان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار رضا شجاعی اظهار داشت: مرزداران سیستان وبلوچستان که با انجام اقدامات هوشمندانه اطلاعاتی از قصد ورود یک تیم تروریستی مسلح از حوزه گروهان مرزی مزور هنگ مرزی زاهدان به خاک کشور آگاه شده بودند، بلافاصله با اتخاذ تمهیدات مناسب، با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی به محل مورد نظر اعزام و به‌موقع اقدام به اجرای کمین هدفمند و محاصره منطقه کردند که با گروهک تروریستی درگیر شدند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: با استقرار عملیاتی مرزبانان در منطقه شناسایی شده، پس از ساعت‌ها کمین هدفمند، تعدادی افراد مسلح که از سمت خاک کشور مقابل قصد ورود به خاک کشور جمهوری اسلامی ایران را داشتند مشاهده و با اقدام رزمی و تاکتیکی با آن‌ها به صورت مسلحانه درگیر که در پی این درگیری یکی از اعضای گروهک تروریستی به هلاکت و تعدادی نیز زخمی شدند. اعضای گروهک که تاب مقاومت در برابر آتش پرحجم رزمندگان مرزبانی را نداشتند با استفاده از شیار‌های کوهستانی به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند.

سردار شجاعی خاطرنشان کرد: در این عملیات احدی از همکاران نیز مجروح شد که بلافاصله به مرکز درمانی انتقال داده شده و حال عمومی وی رضایت بخش است.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: مرزداران استان سیستان و بلوچستان با هرگونه اعمال خلاف قانون، خصوصاً شرارت قاطعانه و هوشمندانه برخورد می‌کنند و اجازه ایجاد هیچ‌گونه ناامنی را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->