گتوزو در راه عربستان محرومیت هاشمی نسب، تعلیقی شد! توافق پور‌علی‌گنجی با پرسپولیس تسلیت باشگاه پرسپولیس در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان + عکس کلیه مسابقات ورزشی کشور لغو شد بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش، فدراسیون‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید
سرخط خبرها

تساوی در دربی پرحاشیه مشهد

  • کد خبر: ۱۷۱۱۹۵
  • ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶
تساوی در دربی پرحاشیه مشهد
 هفته سیزدهم لیگ دسته سوم فوتبال ایران عصر امروز برگزار شد و دربی مشهد با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم های شادکام و شریعت نوین مشهد درحالی مقابل هم قرار گرفتند که استادیوم ثامن‌الائمه پذیرای مهمانان ویژه‌ای بود. خداداد عزیزی که چند روز پیش شمع تولدت ۵۲ سالگی اش را فوت کرده بود در کنار حسین بادامکی از مهمانان ویژه این مسابقه بودند.

رضا حقیقی که چند هفته‌ای است به همراه شریعت نوین تمرین می‌کند و امیدوار است در ادامه نظر مساعد محمد آتی ترک را جلب کند هم در جایگاه ویژه ورزشگاه حضور داشت.

شاگردان نیکبخت واحدی که بازی رفت را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرده بودند از همان سوت شروع باانگیزه وارد زمین شدند و در کمتر از ۴۰ ثانیه موفق شدند یک پنالتی از شریعت نوین بگیرند و ضربه اول را خیلی زود به حریف وارد کنند. حمید غلامی توپ را از روی نقطه پنالتی به تور دروازه شریعت زد تا تیم محمد آتی ترک خیلی زود شوکه شود. نیمه اول با حملات جسته و گریخته دو تیم دنبال شد و در پایان با همان تک گل به پایان رسید.

شروع نیمه دوم با حملات پردامنه شریعت نوین همراه بود و اخراج یوسف قائمی در دقیقه ۶۳، شادکامی ها را ده نفره کرد تا کار برای تیم نیکبخت سخت تر از قبل شود. قائمی که نیمه اول بخاطر تمارض یک کارت زرد از داور گرفته بود، یک بار دیگر هم همین اشتباه بچه‌گانه را مرتکب شد و با کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

شروع دوباره بازی با چند حمله نصف و نیمه همراه بود و بالاخره روی یک ضربه ایستگاهی، رضا فاتح در دقیقه ۶۵ کار را به تساوی کشاند.

حملات شریعت نوین ادامه داشت و این تیم در دقیقه ۸۸ موفق شد با ضربه احسان محروقی گل دوم را هم به ثمر برساند اما هیچکس نفهمید چرا داور این گل را مردود کرد. اعتراض شدید بازیکنان شریعت منتج به اخراج محروقی شد تا دو تیم در دقایق پایانی با ده نفر به بازی ادامه بدهند.

در ادامه تنش های دو تیم به بیرون از زمین هم کشید و هواداران و تعدادی از اعضای کادر باشگاه شادکام شروع به فحاشی کردند و با پرتاب بطری به خبرنگاران و فعالان رسانه صحنه های زشت و بی سابقه ای را بوجود آوردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->