تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ سری S چند؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مستأجران وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومانی ودیعه‌مسکن را چگونه می‌توانند دریافت کنند؟ + جزئیات منطقه حساس در بازار سکه کجاست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز | ریزش‌ها لاک‌پشتی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ضرورت صادرات ۲۰۰ هزار تن سیب و پرتقال سایپا شرایط جدید فروش و پیش‌فروش ۱۰ محصول را اعلام کرد + اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل رقم دقیق مالیات پرداختی طلافروشان مشخص شد | دلیل اعتراض طلافروشان چیست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بخشی از ظرفیت مسکن ملی به کارگران جزئیات تازه از خروج عجیب‌وغریب ارز از کشور فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از امروز ۹ صبح (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد | طلای زینتی تا ۱۵۰ گرم معاف از مالیات است فرماندار مشهد: از طلافروشان فراتر از قانون چیزی نمی‌خواهیم | کسانی که مغازه هایشان پلمب شده، براساس روال قانونی بوده‌ است سال گذشته ۲۸ درصد منابع از بانک‌های خراسان رضوی خارج شد واگذاری تعیین دستمزد کارگران به مجلس منتفی شد تعویض ۵۰۰ هزار کولر آبی پرمصرف در خراسان رضوی
سرخط خبرها

وضعیت بازار طلا در آستانه روز مادر

  • کد خبر: ۱۷۳۰۰
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
وضعیت بازار طلا در آستانه روز مادر
با وجود اینکه در آستانه مناسبت تولد حضرت زهرا (س) و روز مادر هستیم، روند آرام و کم نوسانی در بازار سکه و طلا برای هفته جاری پیش‌بینی می‌شود و ممکن است، هر مثقال طلا ۱۰ الی ۲۰ تومان در هر گرم افزایش قیمت داشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به اینکه در پایان سال به طور طبیعی طلا هم مثل سایر خرید‌های عید به دنبال بالا رفتن تقاضا دچار افزایش قیمت خواهد شد، بیان کرد: پیش‌بینی ها می‌کنم اگر کسی تصمیم به خرید طلا و سکه برای عید دارد در همین روز‌ها خرید خود را انجام داده و به دقیقه ۹۰ موکول نکند.

آیت محمد‌ولی، رئیس اتحادیه طلا و جواهر، اظهار کرد: بازار سکه و طلا در هفته و ماه قبل نسبتا آرام بود و به ویژه نسبت به ماه‌های پیش از آن که به افزایش ۴۰ تومانی در هر گرم نیز رسید، نوسانات بسیار ضعیفی داشت.

 

بیشتر بخوانید:
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و ارز امروز در مشهد ۲۰ بهمن ۹۸


وی افزود: سکه در طول هفته گذشته به بالای ۵ میلیون تومان نرسید و نوسانات در حد ۵ تا۱۰ تومان، هفته نسبتا آرامی را رقم زد. قیمت دلار نیز در هفته گذشته تغییرات بسیار کمی داشت.

محمد‌ولی خاطر نشان کرد: با وجود اینکه در آستانه مناسبت تولد حضرت زهرا (س) و روز مادر هستیم، روند آرام و کم نوسانی در بازار سکه و طلا برای هفته جاری پیش‌بینی می‌شود و ممکن است، هر مثقال طلا ۱۰ الی ۲۰ تومان در هر گرم افزایش قیمت داشته باشد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر این روند آرام را مشروط به آن دانست که اتفاق و خبر خاصی در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و یا نظامی رخ ندهد.

محمد‌ولی خاطرنشان کرد: موضوع ویروس کرونا و تلاطمات ناشی از آن که بازی سیاسی آمریکا برای اقتصاد چین بود، در روز‌های اخیر فروکش کرده و استیضاح ترامپ هم ملغی شد، بنابراین بروز نوسان شدیدی را در این بازار انتظار نداریم.

این کارشناس اقتصادی با اشاره به ایام پایانی سال و تاثیرات آن بر بازار طلا گفت: از آنجایی که شب عید حجمی از تقاضا به همه بازار‌ها از جمله بازار سکه و طلا وارد می‌شود و همچنین روز‌های پایانی سال، همزمان با تسویه حساب شرکت‌های داخلی با شرکت‌های خارجی است، این موضوع پشتوانه‎ای از ارز و طلا دارد و بر این بازار‌ها تاثیر می‌گذارد.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->