جزئیات اصلاح قانون بیمه بیکاری چیست؟ اینفوگرافی | ۸ فراری بزرگ مالیاتی کشور را بشناسید بازگشت دوباره ثبت‌نام خودرو! مهر و موم یک نمایشگاه خودرو و یک بنگاه املاک در مشهد حضور ۲۶۰ شرکت‌کننده در نمایشگاه گل و گیاه مشهد بهره‌برداری از راه‌آهن چابهار به زاهدان تا پایان سال انجام می‌شود تاریخ شروع معاملات نات کوین + لیست صرافی ها اطلاعیه اتاق اصناف مشهد برای واحد‌های صنفی مشهد | الزام واحدهای صنفی به دریافت شناسه یکتا دو مشکل عمده در حوزه منابع آبی خراسان‌رضوی | مجوز‌هایی از جنس برداشت بیشترازظرفیت آبخوان‌ها جزئیات مبلغ و اقساط وام ودیعه‌مسکن اعلام شد | اقساط و سود وام ودیعه چقدر است؟  وام۶۰۰ میلیون تومانی برای ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + جزئیات جدال بورس با نرخ بهره | گزارش بازار سهام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرفروش‌ترین موبایل‌های امروز کدامند؟ + جدول (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) اصلاح قیمت تخم مرغ ضروری است حباب ربع سکه رکورد زد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستور رئیس بانک مرکزی برای بررسی انتشار اطلاعات مالی مصاف ۵۵ کشور مقصد زعفران ایرانی برقراری پرواز‌های مشهد - ایلام بعد از یکسال امروز، امکان ثبت قرارداد‌های مسکونی در سامانه خودنویس مقدور نیست (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) متقاضیان برای خرید لاستیک خودرو «کد پیش‌ثبت‌نام» را اخذ کنند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) متقاضیان سهام عدالت مراجعه حضوری نکنند!  نمایشگاه گل‌وگیاه مشهد از دوشنبه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز به کار می‌کند رقم نجومی اجاره بها در احمدآباد مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۴۸ میلیارد ریال پاداش صرفه‌جویی مصرف برق برای مشترکان خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۷۶۷۲۷
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
۴۸ میلیارد ریال پاداش صرفه‌جویی مصرف برق برای مشترکان خراسان رضوی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: ۱۹۶ هزار مشترک خانگی زیر پوشش این شرکت معادل ۲۰ درصد از کل مشترکان از ابتدای اجرای طرح مدیریت مصرف تاکنون مشمول ۴۸ میلیارد ریال پاداش در قبوض برقشان شده اند.

به گزارش شهرآرانیوز محسن ذبیحی با اشاره به طرح پاداش ۲۰ برابری صرفه جویی در مصرف برق ویژه مشترکان خانگی در استان افزود: صرفه جویی در مصرف برق این تعداد مشترک در کل به میزان ۴.۷ میلیون کیلووات ساعت بوده است.

وی با اشاره به وجود یک میلیون و ۱۸۶ هزار و ۵۰۵ مشترک خانگی برق خراسان رضوی گفت: طرح مدیریت مصرف و اختصاص پاداش تا ۲۰ برابر به ازای صرفه جویی در مصرف برق در حوزه خانگی از ۱۵ خرداد ماه در استان اجرا شده است که از کل قبوض صادره تاکنون، تعداد۱۹۶ هزار مشترک مشمول پاداش شده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ضمن تشکر از مشترکان خانگی گفت: خوشبختانه در این مدت تعداد ۵۰ هزار مشترک که سال گذشته جزء مشترکان پرمصرف بوده و بیش از دو و نیم برابر الگو، مصرف برق داشته اند موفق به کاهش ۱۲ درصدی مصرف برق خود شده اند.

ذبیحی افزود: طرح اختصاص پاداش به ازای صرفه جویی در هر کیلووات ساعت در حوزه خانگی از ۱۵ خرداد ماه تا پایان شهریور در خراسان رضوی اجرا می‌شود.

وی با بیان این نکته که الگوی مصرف در ماه‌های گرم سال ۳۰۰ کیلووات ساعت و در سایر ماه‌ها ۲۰۰ کیلووات ساعت است اضافه کرد: خوشبختانه ۸۳ درصد مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی (که همه شهرستان‌های استان به جز مشهد و طرقبه شاندیز را زیر پوشش دارد) کمتر از الگو، مصرف برق دارند و تنها حدود ۱۷ درصد بیشتر از الگو مصرف می‌کنند.

قطع برق روزانه ۳۰ دستگاه اجرایی پرمصرف خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: امسال در حوزه مشترکان اداری، مصوبه هیات وزیران مبنی بر کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات اداری و کاهش ۶۰ درصدی مصرف برق در ساعات غیراداری نسبت به مصرف سال ۱۴۰۰ لازم الاجرا بود که مشترکان اداری استان در این زمینه به خوبی همکاری کردند.

ذبیحی افزود: در این راستا روزانه هزار و ۸۵ سازمان و دستگاه اجرایی نظیر اداره‌ها، بانک‌ها و شهرداری استان از طریق شمارشگر‌های رویت پذیر و از راه دور پایش می‌شوند که به طور متوسط ۳۰ دستگاه اجرایی به دلیل عدم رعایت چارچوب تعیین شده، با قطع برق خودکار مواجه می‌شوند.

وی اضافه کرد: امسال اوج بار خراسان رضوی تاکنون در هفتم مردادماه با هزار و ۴۹۱ مگاوات مصرف برق به ثبت رسید که در مقایسه با سال گذشته حدود هشت درصد افزایش داشته است و با توجه به شدت و تداوم گرما، احتمال عبور از این عدد وجود دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی توصیه کرد که با توجه به تداوم گرما و ناترازی تولید و مصرف برق در کشور، هم استانی‌ها همکاری خود را با صنعت برق در حوزه مدیریت مصرف به ویژه در ساعات اوج مصرف ادامه دهند.

ذبیحی استفاده هوشمندانه‌تر از لوازم برقی به ویژه استفاده از لوازم برقی پرمصرف در ساعات غیراوج مصرف (۲۲ تا ۱۰ صبح)، تنظیم درجه کولر گازی روی درجه ۲۴ و کولر‌های آبی روی دور کند، ایجاد سایبان برای کولر‌های آبی و قرار ندادن آن‌ها در معرض نور مستقیم آفتاب، استفاده از روشنایی طبیعی در طول روز، خریداری لوازم برقی دارای برچسب انرژی رتبه بالا را به مشترکان توصیه کرد.

وی با قدردانی از مشترکان حوزه‌های صنعت و کشاورزی، تداوم همکاری آنان را در گذراندن روز‌های گرم برای پایداری جریان برق خواستار شد.

شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی یک میلیون و ۴۲۱ هزار و ۷۷۳ مشترک دارد که از این تعداد یک میلیون و ۱۸۶ هزار و ۵۰۵ مورد مشترک خانگی هستند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->