عملیات ویژه گردان‌های القسام در «کرم ابوسالم» + فیلم انفجار، کابل افغانستان را لرزاند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حملات حزب‌الله لبنان در واکنش به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی ادامه دارد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) موساد و شاباک به شکست نظامی در غزه اذعان کردند شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی تهدید به شورش کردند نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس حماس: به فرمول یک توافق مشخص دست یافته‌ایم رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار حمله فوری به رفح شد آکسیوس: آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد! صدور بیش از ۱۳۰۰ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه + فیلم حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۰ یمنی در حملات ارتش عربستان زخمی شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد حمله حزب الله به سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها موشک ۱۰ تروریست در درگیری با نیرو‌های امنیتی پاکستان کشته شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو: درخواست حماس برای توقف کامل جنگ غزه را نخواهیم پذیرفت
سرخط خبرها
معاون وزیر بهداشت:

جعلی‌بودن نامه منتسب به وزارت بهداشت درباره کرونا

  • کد خبر: ۱۷۸۷۷
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
جعلی‌بودن نامه منتسب به وزارت بهداشت درباره کرونا
نامه‌ای که اخیرا در مورد ورود کرونا به ایران در فضای مجازی منتشر شده جعلی است و تاکنون هیچ موردی از این ویروس در کشور مشاهده نشده است.

به گزارش شهرآرانیوز، قاسم جان بابایی، معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: اخیرا نامه‌ای با امضای بنده خطاب به رئیس جمهوری در فضای مجازی منتشر شده که به دروغ مدعی مشاهده مواردی از ویروس کرونا در کشور شده، این نامه جعلی است و از طریق مراجع قانونی ناشران این نامه پیگیری می‌شوند.

وی گفت: تاکنون هیچ مورد اثبات شده ویروس کرونای جدید در کشور نداشته‌ایم، اما تمهیدات بهداشتی و درمانی برای مواجهه احتمالی با این بیماری فراهم شده است.
جان بابایی افزود: معاونت درمان وزارت بهداشت به‌طور مستقیم با ریاست جمهوری مکاتبه ندارد و هرگونه مکاتبه با ریاست جمهوری از طریق دفتر وزارتی انجام می‌شود. ضمن اینکه شماره نامه و امضای معاون درمان در این نامه جعل شده است.

همچنین معاونت درمان وزارت بهداشت در مطلبی که در پایگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه انتشار یافته،  نوشت، نامه مذکور دارای اشکالات فنی و نگارشی فراوانی از جمله موارد زیر است:
- شماره نامه این معاونت با «۲۷۰»  آغاز نمی‌شود.
- از لحاظ رعایت سلسله مراتب اداری، مکاتبه مستقیم با رییس محترم جمهوری از سوی این معاونت انجام نمی‌شود.
- در مکاتبات این معاونت  از «مهر آنی» استفاده نمی‌شود.
- شماره تلفن درج شده در انتهای این نامه اشتباه است.
- رونوشت‌های مندرج در نامه مغایر با سلسله مراتب اداری است.
- عنوان «اینجانب» در نامه‌های ارسالی معاونت درمان، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درج نمی‌شود.

مرکز حراست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز با پی‌گیری موضوع، خواستار برخورد جدی و قانونی با انتشار دهندگان این نامه جعلی شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->