سرخط خبرها

همایش پیاده‌روی «جاماندگان اربعین» ١۵شهریور۱۴۰۲ در مشهد برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۱۷۹۸۵۷
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
همایش پیاده‌روی «جاماندگان اربعین» ١۵شهریور۱۴۰۲ در مشهد برگزار می‌شود
همایش پیاده‌روی «جاماندگان اربعین» روز چهارشنبه ١۵شهریور۱۴۰۲ به مناسبت اربعین حسینی در مسیر خیابان امام رضا(ع) مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، همایش پیاده‌روی «جاماندگان اربعین» در روز چهارشنبه ١۵شهریور۱۴۰۲ مصادف با ۲۰صفر به مناسبت اربعین حسینی در مسیر خیابان امام رضا(ع)، حدفاصل میدان پانزده خرداد تا حرم مطهر رضوی از ساعت۸ تا۲۰ برگزار می‌شود.

برای روز همایش خیابان امام رضا(ع)، مشابه مسیر نجف تا کربلا آماده‌سازی و فضاآرایی خواهدشد که شامل ۸۰بیرق، ۹۰قاب پارچه‌ای و صدهزار متر ریسه‌بندی و شماره‌گذاری تیر‌های چراغ برق است که از مسیر پایانه امام رضا(ع) آماده و تا میدان بیت‌المقدس ادامه دارد.

ایجاد و برپایی ۱۱۰غرفه در بخش شرقی و غربی خیابان امام رضا(ع) از دیگر برنامه‌های شهرداری به مناسبت اربعین است.

در روز اربعین خطوطBRT از ساعت ۸ تا۲۰ در مسیر حرم مطهر تا پایانه امام رضا(ع) و بالعکس رایگان است. همچنین از دیگر اقدامات شهرداری که می‌توان به آن اشاره کرد در اختیار قراردادن پارکینگ پایانه امام رضا(ع) به‌صورت رایگان برای بهره‌مندی مجاوران و زائران است.

بوستان جهان‌شهر برای پارک خودروی شهروندان آماده‌سازی خواهد شد. هشت دستگاه اتوبوس از ساعت ۸ تا ۲۰ با سرفاصله زمانی مشخص برای اعزام شهروندان از بوستان جهان‌شهر به میدان پانزده خرداد و بالعکس هماهنگ شده است. همچنین سرویس‌های بهداشتی و وضوخانه‌های مساجد در مسیر پیاده‌روی در ساعات ذکر شده نیز آماده‌سازی خواهد شد.

مراسم عزاداری از ساعت ۹صبح در میدان پانزده خرداد برگزار می‌شود و برق‌رسانی و آب‌رسانی به موکب‌ها به‌صورت رایگان انجام خواهد شد. مراسم چهارپایه‌خوانی از ساعت ۹صبح تا ۱۹ در چهار موکب برگزار خواهدشد، همچنین چهار دستگاه تی وی وال در موکب‌های محوری نصب و پیاده‌روی اربعین و جاماندگان اربعین از تلویزیون‌های شهری به‌صورت زنده پخش می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->