«حبيب هشتمين خورشيد»؛ اولين كتاب درباره شهيد رئيسی رونمايی شد فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای نیمه خرداد؛ از «صنوبر» تا «پا به پای آفتاب» رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» یک جای خالی و چند علامت سؤال | درنگی بر دلایل ضعف آثار سینمایی و تلویزیونی با محوریت امام خمینی (ره) اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی
سرخط خبرها

فیلم جدید بازیگر برنده اسکار در شبکه چهار + زمان پخش

  • کد خبر: ۱۸۰۴۲۳
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
فیلم جدید بازیگر برنده اسکار در شبکه چهار + زمان پخش
فیلم سینمایی «روش قدیمی» (The Old Way)، محصول ۲۰۲۳ که نیکلاس کیج ایفای نقش اول آن را بر عهده داشته است، با گویندگی ۱۶ نفر در واحد دوبلاژ سیما دوبله و آماده پخش شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، این سینمایی، در گونه اکشن و درام و وسترن، اثری از برت دونوهو و محصول آمریکاست که نخستین بار ۶ ژانویه ۲۰۲۳ اکران شد.

مدیریت دوبله «روش قدیمی» با شراره حضرتی بوده است. رضا آفتابی، ارغوان افراسیاب، فاطمه اکبری، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، علی‌اصغر نیک‌رضایی، منوچهر زنده‌دل، ابوالفضل شاه‌بهرامی، خشایار شمشیرگران، سحر صحامیان، پویا فهیمی، میرطاهر مظلومی اصل، علی‌همت مومیوند، بهمن هاشمی، و منوچهر والی‌زاده نیز صداپیشه‌های این اثر بوده‌اند.

این فیلم درباره یک یاغی مشهور غرب وحشی است که برای انتقام‌گرفتن دوباره دست به اسلحه می‌برد، وسترنی با بازی نیکلاس کیج که داستان آن ظرفیت لازم برای جذب مخاطب را دارد و صحنه‌های درگیری و نبرد آن، به‌خصوص در سکانس طولانی پایانی، اجرایی موفق دارند و همین به جذابیت آن می‌افزاید و در کل می‌تواند برای دوستداران فیلم‌های اکشن جذاب باشد.

واحد جستجوی اداره‌کل تأمین و رسانه بین‌الملل مسئولیت رصد این اثر را برعهده داشته و پس از طی مراحل تأیید و تخصیص (مشخص‌شدن شبکه پخش‌کننده) نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون، پس از طی‌شدن روند‌های ترجمه و ویراستاری و سپس دوبله، این اثر سینمایی آماده پخش از شبکه چهار سیماست.

«روش قدیمی»، پنجشنبه، ۲ شهریورماه، ساعت ۲۰:۳۰ از این شبکه پخش خواهد شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->