سرخط خبرها
زیر تور حاشیه!

فدراسیون والیبال: بازیکنان شام ندارند/ادعای پیام، فدراسیون دروغ می‌گوید

  • کد خبر: ۱۸۲۰۸
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
فدراسیون والیبال: بازیکنان شام ندارند/ادعای پیام، فدراسیون دروغ می‌گوید
ضد و نقیض‌های مدیران فدراسیون و مدیر عامل پیام درباره حذف این تیم از لیگ برترهمچنان ادامه دارد.
مرتضی اخوان - در حالی که ۴۸ ساعت از اعلام خبر حذف پیام از لیگ برتر والیبال به دلیل پرداخت نکردن معوقات و بدهی‌های مالی‌اش به فدراسیون، بازیکنان و کادر فنی‌اش می‌گذرد، صحبت‌های ضد و نقیض مدیران فدراسیون و باشگاه سبزجامگان پیام بیشتر شده است، صحبت‌هایی که معادله بازگشت پیام به جدول لیگ برتر والیبال را پیچیده‌تر می‌کند. از طرفی، داستان پیام به دستاویزی برای برنامه‌ها و شوآف‌های تبلیغاتی برخی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی بدل شده است.

ادعای فدراسیون: بازیکنان شام ندارند!
رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال درباره کنار گذاشتن پیام از لیگ برتر والیبال می‌گوید: «تیم پیام به تعهداتش عمل نکرده است و دیگر مهلتی به این تیم داده نمی‌شود.» او مدعی است: «برخی از بازیکنان و اعضای کادر فنی پیام به فدراسیون می‌آیند و می‌گویند ما در مشهد جای خواب و شام برای خوردن نداریم! با این شرایط، باید بگذاریم آقایان تیمداری کنند؟!» منوچهر پورحسن اضافه می‌کند: «روز اول برای پرداخت ورودی مسابقات، با وساطت‌های فراوان، از باشگاه پیام چک گرفتیم، چک‌هایی که قدیمی است و از اعتبار بانکی ساقط شده است. حالا هر‌چه به مدیرعامل این تیم می‌گوییم بیاید و چک‌ها را تعویض کند، این کار را نمی‌کند!» رئیس مشهدی سازمان لیگ والیبال خاطرنشان می‌کند: «تا امروز واسطه‌های زیادی برای پادرمیانی به فدراسیون آمده‌اند و تصمیم‌گیری نهایی با داورزنی است.»

ادعای پیام، فدراسیون دروغ می‌گوید!
مدیرعامل باشگاه سبزجامگان پیام مشهد ادعایی خلاف ادعا‌های ساکنان ساختمان فدراسیون والیبال دارد. علی شیخ‌الاسلامی می‌گوید: «می‌پرسند چرا بازیکنان غیربومی در مشهد مشکل اسکان دارند. به ما چه مربوط است؟! ما پول داده‌ایم و بازیکن خودش باید محل اسکانش را تأمین کند.» وی می‌افزاید: «با پیگیری‌هایی که کردیم، استاندار خراسان نامه‌ای به معاونت عمران خود داده است و قرار است جلسه‌ای با او داشته باشیم. امیدوارم مشکلات حل و فصل شود.» شیخ‌الاسلامی درباره حضور یافتن یا حضور نیافتن پیام در بازی با کاله اظهار کرد: «به هر حال، باید مشکلات مالی را حل کنیم. اگر به بازی کاله هم نرسیم، خودمان را برای بازی با گنبد آماده می‌کنیم، چون طبق قانون، می‌توانیم در یک بازی غیبت داشته باشیم.»

تلاش خیر برای دشمن درجه‌یک!
در این میان، از هیئت والیبال استان خبر می‌رسد که جبار قوچان‌نژاد به دنبال حفظ پیام در لیگ است! قوچان‌نژاد در این باره ادعا می‌کند دوست ندارد سهمیه استان به خطر بیفتد. او می‌گوید: «پیگیر حذف نشدن پیام از لیگ برتر هستیم و امیدواریم به نماینده خراسان در والیبال لطمه‌ای وارد نشود.» قوچان‌نژاد خاطرنشان می‌کند: «با تمام وجود در تلاشیم پیام حذف نشود. درست است که با یک شخص در این تیم مشکل دارم، اما نباید به نماینده خراسان رضوی در والیبال لطمه‌ای وارد شود.» این در حالی است که جبار قوچان‌نژاد، سرمربی فصل قبل پیام و رئیس هیئت والیبال، اختلافاتی جدی با مدیرعامل پیام دارد. باید دید در ماجرای از دست رفتن سهمیه والیبال استان در لیگ برتر چه تلاش عملی‌ای خواهد کرد.

روایت سرمربی پیام از حال پیام
سرمربی پیام که چندی پیش از هدایت این تیم کناره‌گیری کرده بود و دوباره با وساطت‌های مدیرکل ورزش و جوانان خراسان به مشهد برگشته است، حالا از شرایط اسف‌بار تیمش با به کار بردن عباراتی تکان‌دهنده یاد می‌کند. اکبر خداوردی می‌گوید: «شرایط سختی در مشهد داریم که امیدوارم هرچه زودتر حل شود.»
 
سرمربی تیم والیبال پیام در پاسخ به این سؤال که چرا چند هفته این تیم را ترک کرد و دوباره بازگشت تصریح می‌کند: «من دوست داشتم که بازیکنان به کمترین حق خود از نظر مالی برسند. به همین دلیل نخواستم بهانه‌ای دست کسی بدهم. به هیچ موضوعی توجه نمی‌کنم و فقط برگشتم تا شاید بتوانم قدمی برای احقاق حق بازیکنان بردارم. به هر حال، همه بازیکنان باید نانی سر سفره خانواده خود ببرند.» خداوردی با بیان اینکه انگار تیمی که پول ندارد باید بمیرد می‌گوید: «متأسفانه بی‌پولی ما و پول‌داری برخی از تیم‌های دیگر باعث ایجاد تبعیض هم می‌شود. هم‌اکنون نمی‌دانم چه اتفاقی برای تیم خواهد افتاد. فقط می‌دانم تماس‌هایی گرفته شده است و آقایان در حال بررسی مشکل هستند.»
 
وی می‌گوید: «برخی از آقایان سنگ‌اندازی می‌کنند، چون احتمالا معتقدند که اگر تیم پیام نباشد می‌توانند تیمداری کنند، اما بدانند که زمان، هیتلر و صدام را تنبیه کرد و قطعا آن‌ها را هم تنبیه می‌کند. نمی‌دانم چرا فکر می‌کنند که اگر پیام منحل شود سال آینده فدراسیون به آن‌ها التماس می‌کند تیمداری کنند. به هر حال، امیدوارم تکلیف من و بازیکنان و تیم پیام زودتر مشخص شود و بازیکنان بتوانند به حق و حقوق خود برسند.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->