نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و گل‌گهر در جام حذفی(۲۶ خرداد ۱۴۰۳)| سپاهان به دنبال جام نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و کرواسی در یورو۲۰۲۴| لشگر شکست‌خورده مودریچ پخش زنده بازی ایتالیا و آلبانی در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین اسپانسر‌ها رغبتی برای حمایت ورزش بانوان ندارند پخش زنده بازی سپاهان و گل‌گهر سیرجان در نیمه نهایی جام حذفی (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سوئیس و مجارستان در یورو۲۰۲۴ والیبالیست ۲۱ ساله مشهدی در تور شهداب نتیجه بازی شهرداری گرگان و هیروشیما ژاپن در رده‌بندی آسیا | شاگردان هاشمی، چهارم آسیا شدند پخش زنده بازی اسپانیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین استقلال جای حسینی دروازه‌بان خارجی می‌آورد پخش زنده بازی مجارستان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین احتمال جدایی یامگا و ۱۱ بازیکن استقلال هزینه ۲۵۰ میلیاردتومانی قایدی برای استقلال با اجرای طرح مولدسازی در ورزش، تا یک دهه آینده از توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بی‌نیاز خواهیم بود دعوت از قلعه‌نویی برای حضور در مراسم قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی بازگشت سید مهدی رحمتی به مربیگری؟ شرط ۱۲ میلیاردی بیرانوند برای ماندن در پرسپولیس! حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا قطعی شد؟ سهمیه المپیک نوشاد عالمیان قطعی شد گزینه پرسپولیسی در راه ملوان | علیپور سرباز می‌شود؟
سرخط خبرها

حسن‌زاده: فشار حاصل از تماشاگران اجازه نمی‌دهد در مشهد پیروز شویم

  • کد خبر: ۱۸۲۴۵۰
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴
حسن‌زاده: فشار حاصل از تماشاگران اجازه نمی‌دهد در مشهد پیروز شویم
سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: فشار روانی که در مشهد از هواداران به بازیکنان منتقل می‌شود مانع شده تا نتوانیم نخستین برد خود در مشهد را کسب کنیم.

محسن حسن‌زاده در گفتگو با شهرآرانیوز پس از تساوی فرش‌آرا مقابل شهرداری ساوه در خصوص علت از دست دادن امتیازات خانگی تیمش عنوان کرد: شاید بازیکنان دوست دارند مقابل هواداران برنده بازی باشند. همین موضوع بازیکنان جوان ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و فشاری روی بازیکنان منتقل می‌کند که امیدوارم با نخستین بردی که در مشهد کسب خواهیم کرد این نقص فرش‌آرا نیز برطرف شود.

وی افزود: بازیکنانم می‌توانستند به راحتی ضربات پایانی را به گل تبدیل کنند. یک بازی یک طرفه در این دیدار شاهد بودیم. موقعیت‌های فراوانی ایجاد کردیم و عملکرد قابل قبولی ارائه دادیم. این موضوع برایم ارزشمند است که نشان می‌دهد تیم روند خوبی دارد. در ادامه می‌توانیم این نقص را نیز برطرف کنیم.

سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: فشار روانی که در مشهد از هواداران به بازیکنان منتقل می‌شود مانع شده تا نتوانیم نخستین برد خود در مشهد را کسب کنیم. بازیکنان دوست دارند ۳ امتیاز بازی خانگی را به تماشاگران تقدیم کنند. امروز اگر می‌توانستیم پس از گل نخست خود یک گل دیگر به ثمر برسانیم قطعا روند بازی را تغییر داده و نتیجه بهتری کسب می‌کردیم.

حسن‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا فرش‌آرا در نیم فصل نیاز به تقویت دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: باید این موضوع را با کادرفنی بررسی کنیم تا برای رفع نقص خود با کمک و حمایت مدیریت باشگاه بازیکن جذب کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->