مخبر در صورت موافقت رهبری وظایف رئیس‌جمهور را انجام می‌دهد جلسه فوق‌العاده هیئت دولت در پی شهادت رییس جمهور + بیانیه واکنش‌های جهانی به شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه رئیسی در آخرین دیدارش با مردم چه گفت؟ + فیلم پیام تسلیت مقامات و شخصیت‌ها برای شهادت رئیس جمهور و هیات همراه رهبر اکثریت سنای آمریکا: شواهدى از خرابکارى در سقوط بالگرد رئیس‌جمهور ایران نیست ترور سردار رادان تکذیب شد فرمانده سپاه عاشورا: سرنوشت بالگرد و مسافران آن را نمی‌توان تایید کرد اولین فیلم از نمای دوربین‌های هوایی از لاشه بالگرد رئیس جمهور کولیوند: آثاری از زنده بودن سرنشینان بالگرد مشاهده نشده است + فیلم محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد + عکس و فیلم چین: آماده ارائه هرگونه کمک به ایران هستیم منطقه طویل که پهپاد ترکیه شناسایی کرده کجاست؟ + جزئیات حمله پهپادی مقاومت عراق به اهداف حیاتی در بندر ایلات (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | جهان نگرانِ ایران واکنش رئیس مجلس ترکیه به سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور تیم‌های اعزامی باید تا الان به مختصات اعلامی پهپاد ترکیه‌ای رسیده باشند اطلاعیه شماره ۵ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر مختصات محل دقیق سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور مشخص شد + فیلم و عکس
سرخط خبرها

سفیر ایران وارد عربستان شد (۱۴ شهریور ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۲۷۹۲
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
سفیر ایران وارد عربستان شد (۱۴ شهریور ۱۴۰۲)
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در عربستان وارد این کشور شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض اعلام کرد: «علیرضا عنایتی» سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) وارد ریاض شد و از سوی مسئولان وزارت خارجه این کشور و همکاران سفارت ایران مورد استقبال قرار گرفت.

عنایتی روز شنبه و پیش از عزیمت به محل ماموریت خود با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گزارشی از برنامه‌های پیش رو در حوزه روابط فی‌مابین ارائه کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با تاکید بر توسعه و تعمیق سیاست همسایگی، تحکیم رابطه تهران-ریاض را با توجه به فرصت‌های همکاری در حوزه‌های دوجانبه و چندجانبه با اهمیت دانست.

«ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت خارجه ایران نیز روز دوشنبه (دیروز) و در ارتباط با برنامه‌های سفیر جدید ایران در عربستان گفت: ماموریت آقای عنایتی سفیر ایران در عربستان مبتنی بر نقشه راه تعریف شده، تقویت مناسبات دوجانبه بین ایران و عربستان خواهد بود و انشاءالله ایشان مسئولیت خود را با قوت آغاز می‌کند.

عنایتی پیشتر معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض، سفیر ایران در کویت و دستیار وزیر و مدیرکل خلیج فارس بوده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->