قیمت «دام زنده» برای عید قربان ۱۴۰۳ چند؟ نرخ مصوب اسباب کشی چقدر است؟ یارانه خرداد ماه ۱۴۰۳ واریز شد | سرپرستان خانوار حساب‌شان را چک کنند کاهش ۲۰۰ هزار تومانی حباب سکه| افزایش تقاضا در بازار طلا وجود ندارد (۲۵ خرداد ۱۴۰۳) آغاز زودهنگام رشد مصرف برق نسبت به روند ١٠ سال گذشته بهره‌برداری از ۳۵ پروژه آب‌رسانی شهری و روستایی در خراسان‌رضوی پخت نان با «آرد کامل» توسط ۱۱ نانوایی در مشهد کشف ۳۰ هزار کیلوگرم عسل فاقد مجوز در یک کارگاه غیرمجاز در مشهد چطور با کمتر از ۱۵ میلیون تومان، آیفون بخریم؟ (۲۴ خرداد ۱۴۰۳) کاهش قیمت در بازار ارز و طلا | قیمت دلار، طلا، سکه و بیت‌کوین امروز (۲۴ خرداد ۱۴۰۳) تداوم رکود در بازار مسکن (۲۴ خرداد ۱۴۰۳) یک دستورالعمل مهم به شبکه بانکی ابلاغ شد + جزییات قیمت نمایندگی و بازار آزاد امروز خودرو‌های خارجی + جدول قیمت (۲۴ خرداد ۱۴۰۳) خسارت ۹ هزار میلیاردی کشاورزی خراسان رضوی از قطع برق در سال گذشته اختلاف ۱۰۰ تا ۳۹۰ میلیون تومانی قیمت کارخانه و بازار آزاد خودرو‌های داخلی | قیمت خودرو‌های داخلی (۲۴ خرداد ۱۴۰۳) چهار رشته صنایع دستی خراسان‌رضوی احیا شده است اظهارات اقتصادی نامزد‌های انتخابات در سومین روز تبلیغات چه بود؟ (۲۴ خرداد ۱۴۰۳) سرعت مهاجرت نیروی انسانی افزایش یافت | کمبود نیروی کار ساده با موجودی ۲۰ میلیون تومان در مشهد چه گوشی می‌توان خرید؟ | قیمت امروز انواع موبایل (۲۳ خرداد ۱۴۰۳) چرا باید از کار تابستانی نوجوانان حمایت کنیم؟ تولید در تنگنای نقدینگی و مواد اولیه | ۱۴۹ واحد تولیدی راکد در خراسان رضوی سهام‌داری خسته‌کننده در بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۳ خرداد ۱۴۰۳) بررسی فایل‌های رهن و اجاره در بولوار وکیل‌آباد مشهد (۲۳ خرداد ۱۴۰۳) خراسان‌رضوی رتبه دوم کشور را در پایین‌ترین نرخ بیکاری دارد+ فیلم
سرخط خبرها

آیا از تاخیر در پرواز شرکت هواپیمایی می‌توان شکایت کرد؟

  • کد خبر: ۱۸۲۹۳۱
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
آیا از تاخیر در پرواز شرکت هواپیمایی می‌توان شکایت کرد؟
چنانچه مسافران نسبت به تاخیر یا لغو پروازها شکایتی داشته باشند، می‌توانند مورد پیگیری قرار دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون دادستان تهران در این باره گفت: مطابق ماده ۲-۵ آیین‌نامه حقوق مسافر، شرکت‌های هواپیمایی موظف‌اند به تکالیف مندرج در این آیین نامه عمل کرده و مسافران نیز با اطلاع از نحوه برخورداری از حقوق خود در مواقع تأخیر یا لغو پروازی مطالبات خود را از مجاری قانونی مانند دفاتر شرکت‌های هواپیمایی و سایت سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری کنند.

عباس فرزادنیا اظهارداشت: پیاده نشدن از کابین هواپیما در اعتراض به تأخیر پروازها به منظور مطالبه حقوق خود از شرکت‌های هواپیمایی منجر به تضییع حقوق دیگر مسافران شده و اخلال در نظم سایر پروازها را به دنبال خواهد داشت و از آنجا که در این ایام با افزایش در تعداد پروازها مواجه هستیم بنابراین عدم تخلیه هواپیما منجر به تاخیر انعکاسی در سایر پروازها خواهد شد.

وی تصریح کرد: از سویی دیگر آئین نامه حقوق مسافر تکالیف شرکت‌های هواپیمایی و مسافران را در زمان بروز تاخیر و یا لغو پروازها مورد تصریح قرار داده و شرکت‌های هواپیمایی را موظف کرده برابر آئین نامه حقوق مسافر در این گونه مواقع خدمات لازم را به مسافران ارائه کنند.

فرزادنیا تاکید کرد: چنانچه مسافران نسبت به تاخیر یا لغو پروازها شکایتی داشته باشند می‌توانند مراتب را از طریق سامانه حقوق مسافر در پورتال سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی caa.gov.ir جهت رسیدگی، منعکس و مورد پیگیری قرار دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->