پیام تسلیت وزیر کشور در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه | وحیدی: خادم‌الرضای ملت مسیر مردم‌داری را پرتلاش پیمود پژمانفر: حجت الاسلام رئیسی همواره صدای مردم را می‌شنید و آماده خدمت بود رئیس قوه قضائیه: آیت‌الله رئیسی به یک نیروی مورد وفاق در میان جریان‌های مختلف تبدیل شده بود علی باقری کنی کیست؟ + سوابق استاندار خراسان رضوی: رئیس جمهور ایران برخواسته از این خطه و خادم الرضا (ع) بود + ویدئو هویت تمام شهدای سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه مشخص شد آیا پنج روز عزای عمومی درپی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراهش، شامل تعطیلی می‌شود؟ پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی در پی شهادت رئیس جمهوری  بهادری جهرمی: عزای عمومی خللی در امتحانات دانش‌آموزان ایجاد نخواهد کرد هیئت دولت سرپرست وزارت امور خارجه را مشخص کرد رهبر معظم انقلاب: رئیس جمهور جدید ظرف ۵۰ روز انتخاب شود | محمد مخبر در مقام مدیریت قوه‌ی مجریه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور و هیئت همراه (۱ خرداد ۱۴۰۳) در تبریز برگزار می‌شود اعلام ۵ روز عزای عمومی در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه | پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت پوتین شهادت رئیسی را به رهبر معظم انقلاب تسلیت گفت قالیباف: ابراهیم رئیسی در قلب ملت ایران جا داشت و یادش جاودانه شد جلسه فوق‌العاده سران قوا به میزبانی معاون اول رئیس جمهور | مخبر: راه شهید آیت‌الله رئیسی را بدون هیچ خللی دنبال خواهیم کرد بیانیه وزارت امور خارجه در پی شهادت آیت الله رئیسی، وزیر امور خارجه و هیئت همراه حسن روحانی: صفحه تلخی در کتاب انقلاب اسلامی ورق خورد تسلیت الهام علی‌اف به مقام معظم رهبری برای شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پیام تسلیت رئیس اقلیم کردستان عراق برای شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه
سرخط خبرها

افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان در ۶ ماه دوم سال در دستور کار دولت قرار گیرد

  • کد خبر: ۱۸۳۳۹۵
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان در ۶ ماه دوم سال در دستور کار دولت قرار گیرد
نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با انتقاد از نبود تناسب بین افزایش قیمت‌ها و دریافتی کارکنان و بازنشستگان، گفت: دولت افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان در ۶ ماهه دوم سال را در دستور کار خود قرار دهد و چنانچه نیاز است لایحه‌‎ای مانند سال گذشته با عنوان لایحه ترمیم حقوق به مجلس ارائه کند.

به گزارش شهرآرانیوز محمد وحیدی با اشاره به تورم موجود در کشور و افزایش افسارگسیخته قیمت کالا‌ها و خدمات از ابتدای سال تاکنون، گفت: در حال حاضر دریافتی کارکنان و بازنشستگان تناسبی با افزایش قیمت‌ها ندارد و دولت باید برای این مهم تدبیری داشته باشد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها راهکار دولت برای تحمل پذیر کردن شرایط متناسب سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان است، افزود: در برخی از وزارتخانه‌ها مانند وزارت آموزش و پرورش، وزارت کشور و وزارت جهاد کشاورزی و بخشی از دستگاه‌های زیر نظر وزارت کار مانند سازمان بهزیستی و سازمان فنی و حرفه‌ای دریافتی‌‎ها هیچ تناسبی با تورم موجود در جامعه ندارد که دولت باید توجه ویژه‌‎ای به این موضوع داشته باشد.

وی ادامه داد: دولت و شخص رئیس جمهور باید به این موضوع ورود کند و با شروع مهرماه که نیم دوم سال آغاز می‌شود انتظار داریم این موضوع ساماندهی شود.

وحیدی یادآور شد: در این زمینه اگر دولت نیاز به ارائه لایحه می‌بیند، می‌تواند مانند سال گذشته لایحه ترمیم حقوق به مجلس ارائه کند و قطعا مجلس نسبت به چنین لوایحی ‎ نظر مثبت خواهد داشت یا اگر نیازی به لایحه نیست دولت رأساً اقدام به چنین کاری کند.

وی یادآور شد: همچنین در رفاهی‌های اعلامی توسط معاون اول رئیس جمهور نیز باید این موارد به همه دستگاه‌ها تعلق گیرد که این مهم نیز به برخی از وزارتخانه‌‎ها از جمله آموزش و پرورش تعلق نگرفته است.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: همچنین در زمینه فوق العاده ویژه کارکنان دولت نیز نیرو‌های آموزش و پرورش همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند که در این زمینه نیز باید اقدامات لازم صورت گیرد. در مجموع انتظار داریم ترمیم حقوق تمام گروه‌های حقوق بگیر در ۶ ماهه دوم سال در دستور کار دولت قرار گیرد و هرچه سریع‌تر نسبت به آن اقدام شود.

منبع: خانه ملت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->