تماس تلفنی هنیه باالعامری | تقدیر حماس ازمقاومت عراق درحمایت ازغزه اتحادیه اروپا به ماموریت نظامی خود در مالی پایان می‌دهد درگیری خانواده‌های اسرای صهیونیست با نیروهای پلیس در تل آویو آمریکا:حمله به رفح را تایید نکرده‌ایم | ارسال بمب به اسرائیل را کوتاه مدت متوقف کرده ایم حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی نوار غزه سه شهید و ۱۶ زخمی برجای گذاشت + فیلم (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهادت ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان واکنش سوریه به حمله احتمالی اسرائیل به رفح ادعای مضحک وزیر دفاع آمریکا درباره ایران واکنش کرملین به اتهام دخالت روسیه در سوءقصد به جان زلنسکی شهادت و زخمی‌شدن چندین فلسطینی در حملات جدید رژیم صهیونیستی سازمان جهانی بهداشت: رفح را ترک نمی کنیم | اینجا سوخت فقط برای ۳ روز دیگر وجود دارد واکنش حماس به کشف یک گور دسته جمعی دیگر در بیمارستان الشفا غزه اوکراین از زندانیان به عنوان نیروی جنگی استفاده می‌کند محمد اسلامی: منطق آمریکایی‌ها قلم‌کردن پاها و خلع سلاح است حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه» (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: تابستان داغی خواهیم داشت حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به دو مقر ارتش اسرائیل جنایت جدید صهیونیست‌ها؛ کشف سومین گور جمعی در بیمارستان الشفا ارتش روسیه دو روستای دیگر را در اوکراین تصرف کرد
سرخط خبرها

تنها راه ممکن برای انتقال صدای ملت، صندوق رای است

  • کد خبر: ۱۸۴۱۶
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
تنها راه ممکن برای انتقال صدای ملت، صندوق رای است
رییس کمیته ملی المپیک گفت: تنها راه ممکن برای انتقال صدای ملت، صندوق رای است و قهر با صندوق هیچ مساله‌ای را حل نخواهد کرد بلکه باعث تفرقه و انشقاق در سطح ملی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید رضا صالحی امیری امروز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق در حسینیه جماران اظهارداشت: آن چیزی که واقعا انگیزه ما برای حضور در انتخابات است دو نکته و اساسی است که باید به آن به رغم همه گله‌مندی‌ها و نقدهای جدی که به عملکرد شورای نگهبان وارد است، توجه کرد.

 

وی افزود: برداشت من این است که رویکرد شورای نگهبان در این دوره نسبت به همه ادوار متفاوت بود در حالی که با وجود دشمنان خارجی نیاز اساسی به انسجام و وفاق ملی داشتیم باید رویکرد شورای نگهبان با انعطاف و تعامل بیشتر و با رویکرد منطقی تری بود که این چنین نشد.

 

رییس کمیته ملی المپیک اضافه کرد: تنها راه ممکن برای انتقال صدای ملت صندوق رای است و قهر با صندوق رای نه تنها هیچ مساله‌ای را حل نخواهد کرد، بلکه باعث تفرقه و انشقاق در سطح ملی خواهد شد. نکته دوم این که ما در شرایط سخت جنگ اقتصادی و سیاسی هستیم. در شرایطی که یک ملت در جنگ است الزاما نباید تفرقه در کشور داشته باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: رای دادن در این فضا یک پیام خارجی دارد که دشمنان بدانند به رغم همه مسائل و مشکلات و نقدهای داخلی ما در مقابل دشمن ید واحد هستیم و انسجام حداکثری داریم و در داخل هم گزینه ای جز صندوق برای انتقال پیام نداریم و از این رو تحت هر شرایطی باید در انتخابات شرکت کنیم.


صالحی امیری با بیان این که جایگاه مجلس در قانون اساس کاملا مشخص است، اظهارداشت: مجلس یکی از ارگان اصلی نظام سیاسی است و تداوم حیات سیاسی  انسجام سیاسی کارآمدی و وفاق ملی معیشت و اشتغال و آنچه که امروز به عنوان گسل های اجتماعی جامعه ایران مطرح هستند باید از مسیر قانون گذاری عمل کند و بسیار مهم است و ما نباید این موضوع را کم رنگ بدانیم اما سخن ما این است که مجلس می‌توانست با حضور چهره‌های توانمند و قدرتمند و صاحب نظر و حتی منتقد استحکام بیشتری داشته باشد.


وی تصریح کرد: اگر همه کسانی که در کشور دلسوز این سرزمین هستند فرصت حضور در مجلس اسلامی را داشته باشند می‌توانند به توسعه ملی برای رسیدن به افق‌های توسعه کمک بیشتری کنند.

 

رییس کمیته المپیک ادامه داد: رانش نیروهای انقلاب به خارج از مجلس جز تضعیف مجلس چیزی را در پی‌ندارد و به اعتقاد من آن چیزی که اتفاق افتاد اتفاق نامناسبی بود اما دو نکته اساسی که باید  به آن توجه کرد  این است که راه عبور از فضای فعلی صندوق است.

 

صالحی گفت: صف کشی در مقابل دشمن بی‌رحم خارج که با تحریم حداکثری ملت را تحت فشار قرار داده و با فشار سیاسی حداکثری انزوای ایران را دنبال می کند با ایجاد یاس و ناامیدی و سرخوردگی به دنبال انزوای ملت است و در مجموع وضعیت ما در منطقه و جهان یک نکته را به ما دیکته می‌کند که صدای ما برای مقابله با دشمن باید یک صدای واحد باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->