نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ... جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم (۸ خرداد ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر پرسپولیس ویدیو خلاصه بازی استقلال و گل گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| یک گام تا قهرمانی قرمزها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال (۸ خرداد ۱۴۰۳) | تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی کشید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نساجی و هوادار (۸ خرداد ۱۴۰۳) | برد پرگل برای بقا در لیگ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و آلومینیوم اراک در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به شمس آذر توسط اورونوف (۸ خرداد ۱۴۰۳) چرا بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌ونهم با تاخیر آغاز شد؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) ژاوی دستمزدش را بخشید پخش زنده بازی شمس آذر و پرسپولیس در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و گل گهر در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین خروج فرجی از ترکیب اصلی بازی با شمس آذر آنچلوتی: بعد از رئال بازنشسته می‌شوم شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد استقلال ملزم به تشکیل تیم بانوان هشتمی کشتی خراسان‌رضوی در بین ۳۵ استان کشور!
سرخط خبرها
استوکس، استوکس‌شدن را استارت زد!

عصبانیت گل‌محمدی از حاشیه‌سازی استوکس

  • کد خبر: ۱۸۴۵۲
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
عصبانیت گل‌محمدی از حاشیه‌سازی استوکس
مهاجم ایرلندی تیم فوتبال پرسپولیس با حضورنیافتن در تمرین دیروز پرسپولیس حاشیه‌سازی در این تیم را هم آغاز کرد و نشان داد همان استوکس سابق است.
مهاجم سرخ‌پوشان که سابقه‌ای طولانی در بی‌نظمی و حاشیه‌سازی دارد، در نوبت قبلی حضورش در ایران هم آن‌قدر بر طبل ناسازگاری خود زد که تراکتورسازی را از خرید خودش پشیمان کرد. او که بی‌تردید مهاجم باکلاسی است و سطحی فراتر از فوتبال ایران دارد، در بازگشت به فوتبال ایران و عضویت در پرسپولیس قول داده بود که رویه قبلی خود را عوض کند؛ اما غیبتش در تمرین پرسپولیس نشان داد که نمی‌شود روی قولش حساب کرد. او درحالی دیروز پرسپولیسی‌ها را قال گذاشت که این تیم امروز راهی اصفهان می‌شود تا در یکی از بازی‌های مهم فصل به‌مصاف سپاهان برود؛ جدالی حساس و مهم که پیروزی در آن می‌تواند بخش زیادی از راه قهرمانی مجدد پرسپولیس را هموار کند.
 
همه این‌ها درحالی است که تمرین امروز پرسپولیس یک تمرین سبک خواهد بود و استوکس که بدنی ناآماده دارد، باید در تمرین مهم دیروز که تاکتیکی‌ترین تمرین تیم‌ها ۴۸ ساعت پیش از برگزاری یک مسابقه ورزشی است، حضور می‌داشت. اتفاقی که باعث ناراحتی و عصبانیت شدید گل‌محمدی شده و احتمال اینکه استوکس امروز با کاروان پرسپولیس به اصفهان نرود یا دست‌کم در ترکیب تیم قرار نگیرد، زیاد است. البته این‌ها منوط به بازگشت این مهاجم ایرلندی به تهران است که با اجازه گل‌محمدی ۲ روز به مرخصی رفته بود؛ اما سر موقع برنگشت. پیش‌از‌این و بعد از انتقاد‌های زیادی که از ترکیب گل‌محمدی می‌شد، گفته می‌شد سرمربی پرسپولیس در بازی مهم با سپاهان، استوکس را از ابتدا در ترکیب تیمش قرار می‌دهد، و لی حالا با این اتفاق احتمال بازی‌دادن هم به استوکس کم شده است، چه برسد به اینکه از اول به میدان برود.

خوش‌گذرانی استوکس در دبی
ستاره ایرلندی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار این تیم مقابل شارجه، در شهر دبی باقی ماند تا از فرصت استراحت گل‌محمدی استفاده کند. استوکس پیش‌از‌این و زمانی که در تراکتور حضور داشت، از هر فرصتی برای رفتن به دبی استفاده می‌کرد و به‌ویژه بعد از بازی‌های جمعه‌شب مستقیم خود را به این شهر حاشیه جنوبی خلیج فارس می‌رساند. اما داستان مرخصی اخیر استوکس کمی متفاوت است و درحالی‌که برخی رسانه‌ها اعلام کردند که وی برای دیدن فرزندش در دبی مانده تا فرصت دیدار بیشتر و وظایف پدری‌اش را انجام دهد، اما انتشار تصاویری از یک نایت‌کلاب مشهور در دبی، نشان می‌دهد وقت‌گذرانی این مهاجم ایرلندی تنها به امور خانواده‌اش مربوط نمی‌شد.
 
او که بازیکن سطح بالا و ممتازی است و شاید اگر تصمیمات درست‌تری در زندگی ورزشی خود می‌گرفت در‌حال‌حاضر در سطح اول بازی در فوتبال اروپا مشغول بود، بعد از حضور در تراکتور با توجه به اصرار به انجام برخی رفتار‌ها درنهایت به همکاری خود با این تیم پایان داد و بعد از ثبت قرارداد با یک باشگاه ترک و حضور پانزده‌روزه در آنجا با وقفه‌ای طولانی به تور پرسپولیس خورد و با این تیم قرارداد بست. بااین‌حال باوجود اینکه او با حضور گاه‌وبیگاه نوددقیقه‌ای در زمین نشانه‌های واضحی از کیفیت بازی‌اش را نشان داده است، اما به نظر می‌رسد وی همچنان در موضوعاتی که باعث شهرت منفی او شده، ساعی و کوشاست!

استفان سندرسون، دوست بوکسور آنتونی استوکس، تصاویری از دبی‌گردی خودش و ستاره پرسپولیس در خیابان‌های دبی استوری کرده است. البته بخشی از این مسئولیت به باشگاه پرسپولیس برمی‌گردد که چگونه به بازیکنی که به‌دلیل مشکلات بدنی در ترکیب اصلی حاضر نمی‌شود و قادر به سودبردن کامل از توانایی او به این دلیل نیستند، در آستانه بازی حساس و سرنوشت‌ساز مقابل سپاهان به‌عنوان مدعی جدی قهرمانی این فصل مرخصی داده تا روند احتمالی بازگشت استوکس به شرایط ایده‌آل و پس‌دادن هزینه سرمایه‌گذاری پرسپولیس کمتر بشود.

این مهاجم سی‌ویک‌ساله ایرلندی که روزگاری به‌عنوان پدیده در فوتبال جزیره مطرح بود، در دوازدهمین تیم باشگاهی دوران فوتبالش هم دست از حاشیه‌سازی‌هایش برنمی‌دارد. آنتونی استوکس در سال‌های مختلف با مشکلات انضباطی در داخل و خارج از زمین فوتبال مواجه بوده است. او در ژانویه ۲۰۱۸ به‌خاطر مسائل انضباطی از هیبرنیان اسکاتلند کنار گذاشته شد و در تیم‌های دیگر نیز مشکلات مشابهی داشته است. استوکس در سال ۲۰۱۳ در پارکینگ یک کلوپ به یک مرد حمله کرد و دندان و بینی او را شکست. این مهاجم عصیانگر بابت این پرونده به ۲ سال حبس تعلیقی و پرداخت ۲۵۰ هزار دلار جریمه نقدی محکوم شد. استوکس سال گذشته هم یک درگیری فیزیکی با نامزد سابق و مادرش داشت و به‌خاطر همین‌مسئله هم راهی دادگاه شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->