اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو
سرخط خبرها

استقلال باز هم بدون مربی بدنساز شد!

  • کد خبر: ۱۸۵۲۱۷
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
استقلال باز هم بدون مربی بدنساز شد!
با وجود گذشته دو هفته از شروع تمرینات استقلال سسما، مربی بدنساز اسپانیایی به تمرینات تیمش مراجعه نکرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز،  اتفاقات عجیب در باشگاه استقلال تمامی ندارد ودر حالی که زمان قابل توجهی از تمرینات پیش فصل بدون حضور مربی بدنساز برگزار شد، حالا نیز یکی از دستیاران مهم جواد نکونام به دلایل نامعلوم در تمرینات حضور ندارد.


بعد از اینکه تمرینات استقلال به دلیل شروع اردوی‌های ملی تعطیل شد سسما نیز به مانند دیگر اعضای تیم به سفر رفت و راهی کشورش شد. قرار بود این مربی اسپانیایی که عمیقا مورد اعتماد سرمربی استقلال است با شروع تمرینات استقلال در کنار دیگر اعضای کادر فنی حاضر شود، اما تا به امروز سسما به تمرینات استقلال بازنگشته تا همان شرایطی که پیش از فصل سوهان روح و روان جواد نکونام شده بود، دوباره تکرار شود.

البه سرمربی استقلال با سسما در تماس است و تمرینات بدنی تیمش را با این مربی هماهنگ می‌کند، اما به طور قطع حضور این مربی بدنساز که روش‌های متفاوتی برای آماده کردن بدن‌های بازیکنان دارد، بسیار مثمر ثمر خواهد بود و این مربی هرچه زودتر باید به تمرینات استقلال بازگردد تا کار آماده سازی بازیکنان با شکل و شمایل بهتری انجام شود.

استقلال در شروع لیگ تا حدی با مشکل بدنی مواجه بود و نکونام امید داشت در وقفه‌ای که بین بازی چهارم و بازی پنجم استقلال در لیگ به وجود می‌آید مشکل بدنی تیمش را برطرف کند، اما غیبت سسما در تمرینات کار را برای آماده سازی دشوار کرده و روشن نیست که دلیل غیبت این مربی در تمرینات استقلال چیست و چرا مدیران این باشگاه موضوع را پیگیری نمی‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->