آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نیان الکترونیک با اتکا به بازیکنان بومی راهی لیگ برتر والیبال می‌شود + فیلم

  • کد خبر: ۱۸۵۵۷۴
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
نیان الکترونیک با اتکا به بازیکنان بومی راهی لیگ برتر والیبال می‌شود + فیلم
در نشست خبری تیم والیبال نیان الکترونیک نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر والیبال بر استفاده از بازیکنان بومی تاکید شد.

به گزارش شهرآرانیوز، با قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر و مشخص شدن برنامه تیم‌ها و جدول مسابقات، رفته رفته تیم‌ها به صورت رسمی خود را مهیا حضور در این رقابت‌ها می‌کنند و تیم نیان الکترونیک برای دومین سال متوالی نماینده خراسان رضوی در این رقابت‌ها بود.

نشست خبری جهت اعلام حضور و برنامه‌های این تیم امروز در اداه کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد و مسئولین این تیم در کنار علیرضا تاج فیروز مدیرکل ورزش و جوانان و جبار قوچان نژاد معاون ورزشی اداه کل ورزش و جوانان در این نشست پاسخ‌گوی رسانه‌ها بودند.

جبار قوچان نژاد که همزمان به عنوان رئیس هیات والیبال در حال فعالیت است و از او به عنوان چهره‌ای نام آشنا در والیبال خراسان رضوی یاد می‌شود در ابتدای این جلسه اظهار کرد: غیبت خراسان رضوی در والیبال کشور موضوعی ناراحت کننده بود و برای حضور دوباره والیبال استان در لیگ برتر زحمات زیادی انجام شد، سال گذشته با مجموعه‌های مختلفی جلسه و دیدار داشتم تا آن‌ها را به حضور در والیبال ترغیب کنم.

وی افزود: بار‌ها با خودروی شخصی به تهران و فدراسیون والیبال رفتم تا بتوانم سهمیه را برای استان بگیرم و تا آخرین دقایق، اما و اگر‌های مختلفی وجود داشت تا در انتها در وقت‌های اضافه پیش از جلسه قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر والیبال که آخرین فرصت اعلام آمادگی تیم‌ها بود نیان الکترونیک با نگاهی مثبت و عملکردی خوب وارد رقابت‌های لیگ برتر شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: برای نیان الکترونیک و حضورش زحمات زیادی کشیدم، چون میخواستم والیبال استان هنوز در سطح اول ایران باشد، اما پیشنهاد سرمربی‌گری را نپذیرفتم و می‌خواستم نیرو‌های جوان وارد مربیگری شوند، امسال هم می‌توانم بگویم باشگاه نیان تمایل چندانی به حضور در لیگ برتر و هزینه برای والیبال نداشت، اما با تلاشی که با مدیرکل انجام شد توانستیم فضا را مجدد برای حضور این باشگاه مهیا کنیم.

تاج فیروز: امیدوارم در فوتبال هم حداقل در لیگ یک حضور یابیم

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در ادامه این نشست اظهار کرد: مجموعه نیان الکترونیک از حامیان خوش نام ورزش استان است و حیف بود این مجموعه دیگر در والیبال حضور نداشته باشد، تلاش‌های زیادی برای حفظ این مجموعه در ورزش انجام شد و باید تشکر کرد ازنگاه خیرخواهانه مدیران این مجموعه که همچنان پای کار هستند.

علیرضا تاج فیروز ادامه داد: در بسیاری از رشته‌های ورزشی شرایط سختی داریم و ورود مجموعه‌هایی مانند نیان الکترونیک می‌توان به پیشرفت و فعالیت بیشتر آن‌ها کمک کند. در حال حاضر خیلی علاقه داشتیم تا در فوتبال هم بتوانیم در لیگ یک تیمی داشته باشیم، اما متاسفانه بستر آن مهیا نشد، ولی امیدوارم تا سال آینده این اتفاق رخ دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان گفت: حداقل ۳، ۴ میلیارد بودجه عمرانی در بدو ورودم نیاز بود که از ابتدای تیرماه که کار را شروع کردم هزینه شود. بیشتر تلاشمان این بود که مشکلات به جامانده از گذشته را حل کنیم. چه در بحث والیبال و چه در سایر مباحث ورزش استان، گره‌های مختلف را سعی داریم باز کنیم. در بسکتبال هم تصمیم بر این بود که امتیاز خراسان به یکی از شهر‌های شمالی یا استان فارس منتقل شود، اما در نهایت با چنگ و دندان این امتیاز را موفق شدیم در مشهد حفظ کنیم.

چمنیان: امسال تمرکز ما به بازیکنان بومی است

مدیرعامل مجموعه نیان الکترونیک در این نشست خبری اظهار کرد: سال گذشته در اولین سال حضورمان، عملکرد موفق و خوبی داشتیم و شاید با کمی بدشانسی نتوانستیم راهی مرحله بعدی شویم.

محمد علی چمنیان ادامه داد: امسال، اما تاکید ما بر حضور و استفاده از بازیکنان بومی است و مطمئن هستیم می‌توانیم نتیجه‌ای خوب بگیریم.

وی افزود: اصرار داشتیم که جبار قوچان‌نژاد خودش سرمربی باشد، اما قبول نکرد و حامد صمدی را به ما معرفی کرد. از این روحیه جوان‌گرایی قوچان‌نژاد استقبال کردم و خوشم آمد.

چمنیان ادامه داد: امسال تصمیمی بر تیم داری نداشتیم، هیچکدام از ارگان‌هایی که به ما قول کمک داده بودند، همراه ما نبودند، اما با حضور تاج فیروز تحولی در فضای ورزش حس کردیم و به حضور مجدد امیدوار شدیم.

چمنیان گفت: نباید به سرمایه‌گذاری که وارد ورزش می‌شود به چشم یک کیسه پول و عابربانک نگاه کرد. وقتی وارد این چرخه شده‌ایم توقع این است که یک حمایت منطقی صورت گیرد، یعنی نمی‌گوییم که همه چیز رایگان، اما یک بستر و زیرساخت مناسب فراهم شود تا به بهترین شکل ممکن بتوانیم برنامه‌های مدنظرمان را پیاده کنیم.

در صنعت هم چنین اتفاقی رخ می‌دهد و برای مثال می‌گویند که این زمین، با قیمتی مناسب و با شرایط وام به شرط ساخت کارخانه در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد تا پلن ساخت کارخانه یا فعالیت اقتصادی‌اش را اجرایی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->