آیت‌الله علم‌الهدی: رئیس‌جمهور اگر ساده‌زیست باشد، مردم در رفاه هستند مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مشهد برگزار شد اعلام ویژه‌برنامه بزرگداشت سالگرد ارتحال امام‌خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد در حرم امام‌رضا(ع)   فرصت انابه همه چیز درباره روز دحوالارض | اعمال و توصیه‌های بزرگان ویدئو | ائمه معصومین(ع) هادیان همه بشریت در مسائل دین و دنیا هستند ویژه برنامه‌های سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در حرم مطهر رضوی اعلام شد آمار زائران ایرانی در حج از ۵۳ هزار نفر گذشت (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در مشهد بازدید تولیت آستان قدس رضوی از پروژه‌های عمرانی حرم امام‌رضا(ع) بارگاه منور رضوی، غرق در ماتم و نیایش در سوگ شهادت ثامن‌الحجج(ع) «انتظار»؛ سرمایه بشر برای ساخت جامعه مهدوی دکتر حسن انصاری: راه اصلاح و نوگرایی دینی از فقه و اجتهاد فقهی شروع می‌شود ارائه خدمات ویژه به زائران در مسیر‌های منتهی به حرم امام‌رضا(ع) صحن و بارگاه ملکوتی رضوی در روز زیارتی امام‌رضا (ع) رنگ عزا به خود گرفت | چرا ماه ذی‌القعده را ماه امام‌رضا (ع) می‌نامند؟ ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در روز زیارتی امام رضا (ع) اعلام شد آداب بیست و سوم ذی القعده روز مخصوص زیارتی امام رضا (ع) + اعمال و ادعیه «شب شعر مکتب خدمت» نقش تبیینی در شناخت چهره شهید جمهور دارد ویژه برنامه‌های حرم امام رضا (ع) در روز زیارتی شنبه (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) تلاش برای نجاتِ اسناد شهدای دفاع مقدس
سرخط خبرها

تجلیل از نفر برتر مسابقات بین‌المللی قرآن‌ کریم در مشهد + فیلم

  • کد خبر: ۱۸۵۶۵۳
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
تجلیل از نفر برتر مسابقات بین‌المللی قرآن‌ کریم در مشهد + فیلم
با حضور جمعی از چهره های فرهنگی و قرآنی، از «علیرضا بیژنی» نفر برتر مسابقات بین‌المللی قرآن‌ کریم کشور مالزی تجلیل شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و با حضور جمعی از مسئولان و چهره‌های فرهنگی و قرآنی، از «علیرضا بیژنی» نفر برتر مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کشور مالزی تجلیل شد.

در این ابتدای این مراسم قرآنی که ظهر امروز (۲ مهرماه) به همت ستاد مردمی تجلیل از پیشکسوتان و فعالان قرآن و عترت خراسان رضوی و همکاری موسسه فرهنگی قرآن و عترت شکوه رسالت نبوی در منزل شهید «محسن ظریف» برگزار شد، «ابراهیم جاویدی»، «حمید صفدری»، «جواد سلیمانی»، «حسین علمی» و «علیرضا بیژنی» از قاریان بین المللی قرآن کریم به تلاوت قرآن پرداختند.

در ادامه مراسم سردار «علی مولوی حقیقی» از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و رئیس ستاد مردمی تجلیل از پیشکسوتان و فعالان قرآن و عترت خراسان رضوی با اشاره به تقارن این ایام با هفته دفاع مقدس، به بیان گوشه‌هایی از افتخارآفرینی‌ها و حماسه‌های رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس پرداخت.

وی همچنین از تقدیر و تجلیل از افتخارآفرینان و حافظان فرهنگ قرآنی با عنوان یک ضرورت اجتماعی یاد کرد.
در ادامه مراسم، حجت الاسلام «محمد سلطانی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز سخنانی درباره راه‌های کسب رضایت و خشنودی خدا بیان کرد و خوشبختی و سعادت را در آن دانست که خدا از فرد راضی باشد و او نیز از خدا راضی باشد.

در بخشی از این مراسم نیز با حضور رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و مسئولان ستاد مردمی تجلیل از پیشکسوتان و فعالان قرآن و عترت خراسان رضوی از «علیرضا بیژنی» نفر برتر مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کشور مالزی تجلیل شد.

مشارکت و تسهیلگری مدیریت شهری در حفظ عناصر هویتی قرآنی مشهد

حجت الاسلام «حسن منصوریان» رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد در حاشیه این مراسم به شهرآرانیوز گفت: مشهد به عنوان یک کلانشهر مذهبی دارای شاخصه هایی است که یکی از آنها تلاوت و آموزش قرآن است. مردم مشهد از دیرباز نسبت به برگزاری محافل و مجالس قرآنی اهتمام ویژه داشته اند و در نتیجه همین اهتمام و آموزش های تخصصی، مشهد به عنوان مهد قرآن معرفی شده و بسیاری از اساتید بزرگ در آن پرورش یافته اند. 
وی افزود: مدیریت شهری نیز برای حفظ این عناصر هویتی،  وارد مشارکت و تسهیلگری شده است و تجلیل از افتخارات قرآنی اعم از حافظان و قاریان و مربیان را مورد توجه قرار داده است.

حجت الاسلام منصوریان ابراز امیدواری کرد این عناصر هویتی همچنان برای مشهد بمانند و با تربیت و پرورش شاگردان، یک پیوست اجتماعی میان قرآن و مردم شهر مشهد ایجاد کنند.

گفتنی است در شصت و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم که در کشور مالزی برگزار شد، «علیرضا بیژنی» قاری مشهدی در رشته قرائت تحقیق رتبه دوم این مسابقات را کسب کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->