دل‌نوشته همسر شهید محسن حججی برای شهید راه خدمت | حالا دست او از همیشه بازتر است برای خدمت‌رسانی سروده‌های بانوان شاعر ایرانی در سوگ خادم‌الرضا(ع) وظیفه زنان در مقابل شهادت رئیس جمهور، روایت صادقانه است برای آبرسانی و جوانسازی پوست عسل استفاده کنیم یا آلوئه ورا؟ رفع مشکل شناسنامه فرزندان مادران ایرانی در دولت شهید رئیسی سروده افشین علا در توصیف مادر رئیس جمهور شهید ویدئو | زنان نقش آفرین نخستین رئیس جمهوری که به حوزه زن و خانواده اهتمام ویژه داشت والدین بخوانند| چطور به کودک‌مان بگوییم رئیس جمهور به شهادت رسیده است؟ ماماها نقش پررنگی در مسیر ترویج فرزندآوری و در تحقق موضوع جوانی و افزایش جمعیت دارند «جنبش جهانی تعهد به خانواده» ایده‌ای نو که توسط رئیس جمهور مطرح شد واکنش بانوان فعال فضای مجازی به شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش + عکس توجه ویژه رهبر انقلاب به حوزه خانواده در پیام به ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری عزیزجمهور ویدئو | تجمع بانوان مشهدی درفراق خادم الرضا (ع) و یاران شهیدش مادرانه‌های بانوان مشهدی در فراق شهادت خادم الرضا (ع) و یارانش + تصاویر خانم پرستار مشهدی از تجربه‌ شیرین مادر چهار فرزند بودن می‌گوید آخرین سخنان شهید آیت الله رئیسی درباره بانوان + فیلم و عکس خزعلی: آیت‌الله رئیسی بر تحکیم خانواده و پیگیری امور بانوان تاکید داشتند هشت چکاپ مهم برای بانوان فیلم «زنانی که با گرگها دویده‌اند» اکران می‌شود؟
سرخط خبرها
ایران دارای فرهنگی غنی و بانوانی توانمند است

ایران دارای فرهنگی غنی و بانوانی توانمند است

  • کد خبر: ۱۸۶۵۶۵
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
مجری تلویزیون اهل کویت گفت: یران دارای فرهنگی غنی و مردمان خوبی است و من کاملا تحت تاثیر قرار گرفتم.

به گزارش شهرآرانیوز، خانم املا، مجری تلویزیون اهل کویت که در جشنواره بین المللی رسانه خورشید حضور دارد، گفت: برگزاری کنفرانس‌هایی مانند جشنواره خورشید بسیار حائز اهمیت و تاثیرگذار است، اهمیت بسیار آن به این دلیل است که خانم‌های رسانه شرکت کردند و می‌توانند ایده هایشان را بیان کنند.  

وی افزود: در رسانه‌های غربی زنان نقش بسیار مهمی دارند، ولی در دنیای اسلام و رسانه‌های شرق نقش زنان بسیار کم رنگ و فاقد اهمیت است، اما در طی این دوروز من بیش از ۵۰ خانم را دیدم که از رسانه‌های مختلف آمده اند و خیلی می‌توانند تاثیرگذار باشند و نقش خود را در این زمینه ایفا کنند.  

املا بیان کرد: این بسیار فرصت خوبی است که ما با ایران آشنا شویم، زیرا که رسانه در این زمینه بیشتر ناعدالتی هارا نشان داده و ما اکنون خودمان می‌بینیم که حقیقت به چه شکل است.  

وی ادامه داد: این اولین بار حضور من در مشهد است و خوشبختانه دیدگاه من کاملا تغییر کرده است، چیزی که فکر می‌کردم و چیزی که با آن روبه رو شدم با یکدیگر تفاوت دارند.  

املا اظهار کرد: ایران دارای فرهنگی غنی و مردمان خوبی است و من کاملا تحت تاثیر قرار گرفتم، جنبه‌های تاریخی و معنوی در مشهد بسیار است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.