مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار
سرخط خبرها

سرآسیایی: هربازی حکم فینال را دارد

  • کد خبر: ۱۸۶۸۲
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
سرآسیایی: هربازی حکم فینال را دارد
سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: تیم ما امروز حاکم بر زمین بود و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.
به گزارش شهرآرانیوز؛ مجتبی سرآسیایی یکشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی با تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مشهد افزود: بازی بسیار استخوان داری انجام دادیم و روز سختی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان ما با کیفیت خیلی خوب بازی کردند و به خاطر تلاش فراوان به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.
وی با بیان اینکه ترکیب دلخواه خود را پیدا کرده ایم ادامه داد: بازیکنانی که بیرون از زمین و روی نیمکت داریم نیز شرایط خوبی دارند و از آن‌ها استفاده خواهیم کرد. در مقطعی هستیم که هر بازی ما حکم بازی نهایی دارد.
وی با اشاره به بازی بدون تماشاگر امروز به دلیل پیشگیری از بیماری کرونا گفت: دوست داشتیم تماشاگران در کنار ما بودند و پیروزی خود را با آن‌ها جشن می‌گرفتیم، اما به تصمیم سازمان لیگ احترام گذاشتیم.
سرآسیایی افزود: کادر مدیریتی باشگاه نیز بسیار قوی عمل کرد و شرایط خوبی را برای ما مهیا نمود.
وی در باره مسابقات آسیایی تیم شهرخودرو نیز اظهار داشت: با تمام وجود سعی می‌کنیم اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان هم گفت: با توجه به گل زود هنگامی که به ثمر رساندیم، انتظار داشتیم تیم ما زیر فشار باشد.
مهدی تارتار افزود: نیمه نخست بازی خوش شانس بودیم که گل نخوردیم، زیرا تیم حریف موقعیت‌های بسیار داشت. در نیمه دوم اتفاق خاصی نیفتاد، اما در دو مورد غافلگیر شدیم و نتیجه را واگذار کردیم.
وی ادامه داد: باید خیلی زود از این شرایط خارج شویم شکست امروز ناراحت‌کننده بود، چون در اواخر بازی گل خوردیم.
وی در باره تصمیم‌های داوری هم گفت: داوری در فوتبال ما به گونه‌ای است که داوران در صحنه‌های مساوی، توپ را به تیم عقب افتاده می‌دهند و این صحیح نیست باید احساسات را کنار بگذاریم و منطقی داوری کنیم.
تیم فوتبال شهرخودرو در چارچوب هفته بیستم مسابقات لیگ برتر، عصر امروز در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد با نتیجه ۲ بر یک تیم نفت مسجدسلیمان را مغلوب کرد.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->