از تماس‌های عجیب و غریب با سامانه تلفنی آتش نشانی مشهد تا بیش از ۱۷ هزار تماس مزاحمی در ۲ هفته شکستن رکورد تولید آسفالت با تولید ۳۲ هزار تن در مشهد پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی بخش سازه‌ای ایستگاه‌های فاز اول خط‌سه مترو مشهد ویژه‌برنامه‌های خیابان «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع) شهروند خبرنگار | گلایه شهروندان از مشکلات بعضی از دستگاه‌های شارژ من‌کارت در مشهد نژادحسین: مشکل ترافیک ۴۴ نقطه در مشهد با اصلاح هندسی رفع می‌شود اعمال‌قانون ۲۳۲۹ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۲ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازگشایی محور طبس _ بردسکن هوای کلانشهر مشهد امروز در وضعیت هشدار قرار دارد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مأموریت ویژه آتش‌نشانان در طوفان شب گذشته (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیگیری وعده‌های شهرداری منطقه‌۱۲ مشهد در تریبون مردمی محله امیریه اتوبوس‌های آلمانی به خیابان‌های مشهد می‌آیند| ورود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال ۱۴۰۳ + فیلم تاکسیران امانت‌دار مشهدی سه میلیارد ارز را به صاحبش برگرداند استفاده ۳۷ درصد مشترکین مشهدی از پاداش صرفه جویی آب (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) یادی از محله «نیزه» مشهد و نیزار‌های گمشده‌اش رینگ پیرامونی بوستان کرامت مشهد ۶۵ درصد پیشرفت داشته است | عملیات احداث این پارک تا مرداد به پایان می‌رسد تعیین تکلیف یک زمین ۲۰۰۰ متر مربعی در منطقه ۹ شهرداری مشهد گلایه مردم از جولان معادن شن شویی و استخراج ماسه در  حوالی آرامگاه فردوسی
سرخط خبرها

پیش بینی بارش برف و باران در خراسان رضوی/ کیفیت هوای مشهد ناسالم است

  • کد خبر: ۱۸۸۴۰
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
پیش بینی بارش برف و باران در خراسان رضوی/ کیفیت هوای مشهد ناسالم است
به دنبال فعالیت یک سامانه بارشی از عصر امروزسه شنبه ششم اسفند بارش برف و باران مناطق مختلف استان خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های پیش‌بینی شده در استان طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری به برف تبدیل خواهد شد.
وی افزود: این بارش‌ها توام با رعد و برق و آبگرفتگی و در نواحی سردسیر و کوهستانی بارش باران و برف همراه با کولاک، تشکیل مه و کاهش میدان دید پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به افت محسوس میانگین دما در خراسان رضوی طی روز‌های آینده گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۱ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که فردا با ۶ درجه کاهش به ۱۵ درجه می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوا در خراسان رضوی طی روز پنجشنبه این هفته کاهش محسوسی خواهد داشت به طوری که بیشینه دمای هوای مشهد طی آن روز پنج درجه پیش‌بینی شده است.

اثمری افزود: امروز کمینه دمای هوای مشهد ۱۰ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه این هفته به ترتیب به صفر و یک درجه زیر صفر می‌رسد.
وی ادامه داد: باخرز با دمای هوای دو درجه بالای صفر و سرخس با بیشینه دمای هوای ۲۶ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در جغتای با ۴۷ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
کیفیت هوای مشهد ناسالم است
کیفیت هوا شهر مشهد در ۲۴ ساعت قبل، با عدد شاخص کلی ۱۰۹ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
 کیفیت هوای مشهد در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است و بیشترین بار آلودگی از ایستگاه واقع در بولوار وحدت با عدد شاخص ۱۳۵ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس به ثبت رسیده است.

بر اساس داده‌های جمع آوری شده از ایستگاه‌های سطح شهر، وضعیت کیفیت هوا، در ایستگاه‌های رسالت، لشگر، خیام جنوبی و آوینی در شرایط قابل قبول و سایر ایستگاه‌های سطح شهر در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس می‌باشد.
بیشترین بار آلودگی از ایستگاه واقع در بولوار وحدت با عدد شاخص ۱۳۵ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس به ثبت رسیده است.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->