ورود ۱۴ هواپیمای اورهال‌شده به ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) نات‌کوین به‌زودی لیست خواهد شد + جزئیات حافظه سازمانی؛ ثبت دانش پنهان جزئیات تازه درباره رقم و زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) با کمتر از ۲۰ میلیون تومان چه مدل موبایلی می‌توان خرید؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساندویچ پانل پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟ مبالغ ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومان برای رهن آپارتمان‌های منطقه سیدی مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) محمود سیادت: بهار سرمایه‌گذاری در افغانستان از راه رسیده است آیا بازار خودرو به آرامش رسیده است؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

عزم راسخ سازمان تعزیرات درباره احتکار خودرو در پارکینگ‌های خودروسازان

  • کد خبر: ۱۸۸۴۹۹
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
عزم راسخ سازمان تعزیرات درباره احتکار خودرو در پارکینگ‌های خودروسازان
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: وقتی در یک پارکینگ ۱۰ هزار خودرو وجود دارد که ۴ هزار خودرو آماده تحویل است، اما اقدامی انجام نشده، این عمل امتناع از عرضه محسوب می‌شود و نیاز به مداخله به موقع برای تنظیم بازار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد اصانلو؛ رئیس سازمان تعزیرات حکومتی مطالبه‌گری این سازمان را عامل افزایش سرعت و جلوگیری از وقوع تخلفات در پرونده‌های خودرویی دانست. این سخنان رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در حالی بیان می‌شود که این سازمان متولی رسیدگی به کنترل بازار با جلوگیری از احتکار و برخورد با محتکر محسوب می‌شود و در دو هفته گذشته اظهارات ضد و نقیضی درباره احتکار خودرو از سوی دو خودروساز بزرگ و اصلی کشورمان با هدف جلوگیری از کاهش قیمت خودرو بیان شده است.

رئیس قوه قضاییه در نشست شورای عالی قضایی هفته گذشته با اشاره به گزارش‌های متعدد رسانه‌هااز دپو شدن خودرو‌ها در پارکینگ‌های ایران‌خودرو و سایپا، خواستار رسیدگی به این موضوع از سوی سازمان بازرسی شد.

اما رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اظهار اینکه خودرو‌های دپو شده مشکل استاندارد دارند و همکاران این سازمان به موضوع احتکار نرسیده‌اند و اظهار نظر رسمی را به انجام بازرسی‌های بیشتر موکول کرد.

اما یک مسئول سازمان ملی استاندارد این سخنان را رد کرد و گفت؛ خودرو‌ها مشکل استاندارد ندارند!

با اظهار این سخنان، احمد اصانلو؛ رئیس این سازمان اعلام کرد؛ سازمان تعزیرات آماده دریافت گزارش‌های ارگان‌ها، مسئولین ذیربط و نیز گزارش‌های مستند مردمی درباره احتکار خودرو از سوی شرکت‌های خودروساز است تا پرونده را در یکی از شعب ملی خود مورد رسیدگی قرار دهد.

با ورود قاطع‌تر سازمان تعزیرات حکومتی خبری منتشر شد مبنی بر اینکه؛ در بازرسی گشت مشترک تعزیرات حکومتی مشهد از پارکینگ ایران‌خودرو در شهرستان بینالود مشخص شد ۴ هزار خودرو آماده پلاک‌گذاری است، اما هیچگونه اقدامی برای رسیدن به دست مشتری صورت نگرفته است که به دستور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص رسیدگی ویژه به وضعیت بازار خودرو، مهلت یک‌هفته‌ای برای تعیین تکلیف این خودرو‌ها صادر شد و امروز همه آن‌ها برای تحویل به استان‌های هدف ارسال شده است.

بر این اساس ۴ هزار خودرو کشف‌شده در پارکینگ ایران‌خودرو در بینالود با پیگیری‌های شعبه سیار تعزیرات حکومتی مشهد پلاک گذاری و به منظور تحویل به مشتری به استان‌های مربوطه ارسال شده است.

حالا اصانلو امروز در همایش سراسری مدیران کل ستادی و استانی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان سخنانی اعلام کرد: وقتی در یک پارکینگ ۱۰ هزار خودرو وجود دارد که ۴ هزار خودرو آماده تحویل است، اما اقدامی انجام نشده، این عمل امتناع از عرضه محسوب می‌شود و نیاز به مداخله به موقع برای تنظیم بازار دارد.

اصانلو با بیان اینکه در دوره تحولی، انتظار دولت از سازمان مطالبه‌گری حقوق مردم است، گفت: رویکرد مطالبه‌گرانه در سازمان یعنی هیچ گزارشی در خصوص احتکار خودرو به تعزیرات حکومتی ارسال نشده، اما رئیس شعبه و مدیرکل با حضور میدانی، امتناع از عرضه ۴ هزار خودرو را کشف و با پیگیری، شرکت را موظف به عرضه خودرو‌ها ظرف چهار روز کردند.

اصانلو در این همایش همچنین از ورود سازمان تعزیرات حکومتی از برگزاری جلسات متعدد برای پیگیری اضافه دریافتی شهریه مدارس و نیز ورود به موضوع قیمت مسکن خبر داد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->