وزیر خارجه اسبق بوسنی و هرزگوین در منزل شهید امیرعبدللهیان سخنگوی ستاد انتخابات: تاکنون ثبت نام ۲۲ نفر قطعی شده است (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری نامزد نمی شود بر اساس دیدگاه امام خمینی (ره) به کدام کاندیدای رییس جمهوری رای دهیم؟ علت غیبت حسن روحانی در چند جلسه عمومی اخیر مشخص شد عبدالناصر همتی کیست؟ + جزئیات و زندگینامه باقری: ثبات، آرامش و پیشرفت لبنان هدف ایران است سید حسن خمینی: امام خمینی (ره) روح استقامت و پایداری را به ملت‌ها داد آلمان خواستار بهبود وضعیت بشردوستانه در غزه شد رژیم صهیونیستی حومه حلب را بمباران کرد نتانیاهو: جنگ غزه ادامه خواهد داشت آرزوی یک کاندیدا: امیدوارم روزی مردم یک زن را بعنوان رئیس‌جمهوری انتخاب کنند رهبر انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره): رژیم صهیونیستی دارد تمام می‌شود، مردم دنیا دارند می‌بینند| ان‌شاءالله یک رئیس جمهور شایسته برای ملت ایران تعیین خواهد شد + فیلم و عکس علی باقری راهی لبنان شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) روز پایانی ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تجمع و تقابل یهودیان موافق فلسطین و اسرائیل در خیابان‌های منهتن نیویورک + فیلم و عکس رسانه صهیونیستی: برخی سیاستمداران اسرائیلی بر لزوم توقف جنگ تاکید دارند اردوغان: باید نتانیاهو را متوقف کرد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات آمریکا شد رسانه عبری: ارتش اسرائیل موافق و کابینه مخالف طرح بایدن است
سرخط خبرها

حزب‌الله درباره حمله به یک هدف اسرائیلی بیانیه داد

  • کد خبر: ۱۸۸۹۲۲
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
حزب‌الله درباره حمله به یک هدف اسرائیلی بیانیه داد
جنبش حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در «شتولا» را در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر و هدف قراردادن شهروندان لبنانی مورد هدف قرار داده است.

به گزارش شهرآرانیوز جنبش حزب الله امروز یک‌شنبه، ۱۵ اکتبر در بیانیه‌ای اعلام کرد: گروه شهید «علی یوسف علاء الدین» و «حسین کمال المصری» با موشک‌های هدایت‌شونده پایگاه ارتش دشمن صهیونیستی در «شتولا» را هدف قرار دادند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، حزب الله در بیانیه‌اش گفت: این عملیات تعدادی تلفات در بین ارتش دشمن از جمله کشته و چند زخمی بر جای گذاشت.

حزب‌الله در ادامه بیانیه‌اش اعلام کرد: این حمله در چارچوب پاسخ به حملات اسرائیل است که خبرنگاران را هدف قرار داده و موجب به شهادت‌رسیدن «عصام عبدالله» و چند شهروند لبنانی دیگر شد.

رسانه‌های صهیونیستی، صبح امروز، از تبادل آتش در خطوط مرزی لبنان و فلسطین اشغالی خبر داد. ارتش رژیم صهیونیستی هم در بیانیه‌ای اعلام کرد در مجاورت منطقه شتولا تبادل آتش صورت گرفته و یک موشک ضدزره شلیک شده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد در این حمله دست‌کم ۵ نفر مجروح شده‌اند که وضعیت یکی از آن‌ها خطرناک گزارش شده است. روزنامه عبری «یدیعوت آحارانوت» گزارش داد در حمله به شمال اراضی اشغالی فلسطین یک نفر کشته شده است.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->