سرخط خبرها

مشهد، میزبان مسابقات پیشکسوتان دوچرخه‌سواری کشور

  • کد خبر: ۱۸۹۲۲۹
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴
مشهد، میزبان مسابقات پیشکسوتان دوچرخه‌سواری کشور
رییس هیات دوچرخه‌سواری مشهد گفت: امیدواریم تیم پیشکسوتان خراسان رضوی بتوانند در مسابقات قهرمانی کشور موفق عمل کند.

به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی جاودانی، رییس هیات دوچرخه‌سواری مشهد در نشست خبری مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در رده سنی پیشکسوتان، جام فرانگران، یادبود زنده یاد احمد احمدی ناصری که در تاریخ ۲۸ لغایت ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، اظهار کرد: تیم استان در قالب ۷ گروه سنی، با برگزاری مسابقات انتخابی انتخاب شدند. ۱۰ روز قبل این رقابت‌ها برگزار شد.
وی افزود: یکی از نگرانی‌های ورزشکاران همیشه شکل انتخابی بود، اما هم در استعداد‌های برتر کشور و هم این مسابقات، بیش از ۱۰ روز قبل انتخابی برگزار شد و پس از آن هم به اردو رفتند و موفق هم شدند.
جاودانی گفت: انشالله تیم پیشکسوتان هم برای رقابت‌ها آماده خواهندبود و شاهد موفقیت تیم خراسان رضوی خواهیم بود.

وی افزود: تیم استان از بین ۴۰ دوچرخه‌سوار که رقابت کردند، انتخاب شده است. بلوار مهدیه و کوه‌پارک، ۲ مسیر مدنظر ماست که منتظر نظر فدراسیون و کارشناسان هستیم. هر رده سنی مسافت خاص خودش را طی می‌کند. مرتضی خالصی، مسعود پورهمتی، محمد بهشتی، رضا امیرپور، حسن کریمی، یحیی عرب، جواد مهمان‌نواز تیم خراسان رضوی را تشکیل می‌دهند.

همچنین سقای رضوی، رییس هیات مدیره فرانگران مشهد اظهار کرد: در استراتژی‌ها و اهداف ما از سال گذشته، توجه بیشتر به مسوولیت‌های اجتماعی جای گرفت. پیش از این در تنیس هم حمایت‌هایی در سطح کشوری داشتیم، چون وظیفه صنایع و تجار می‌دانیم که کمک کنند تا میزبانی مشهد به بهترین شکل ممکن باشد.

وی افزود: در وهله دوم، ما دیدیم که این مسابقات پیشکسوتان است، به این ترتیب وظیفه خود دیدیم که حمایتی ویژه از این رقابت‌ها داشته باشیم. در هیات مدیره این مساله مطرح شد و با موافقت جمع تصویب شد. امیدواریم این مسابقات به بهترین شکل برگزار شود و وظایف خود را به خوبی ایفا کنیم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->