نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اوکراین و رومانی در یورو۲۰۲۴| شکست جنگ‌زده‌ها! پخش زنده بازی بلژیک و اسلواکی در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رومانی و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین آیا فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی با VAR برگزار می‌شود؟ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) واکنش تند خداداد عزیزی به حرف مجری برنامه «یورو ۲۴» نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد
سرخط خبرها

چه کسانی نمی خواهند گل‌محمدی در پرسپولیس بماند؟

  • کد خبر: ۱۹۰۰۶۹
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲
چه کسانی نمی خواهند گل‌محمدی در پرسپولیس بماند؟
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از دوستان قدیمی‌اش خط می گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیریت باشگاه پرسپولیس برنامه ای برای تمدید قرارداد یحیی گل محمدی در دستور کار ندارد در حالی که برخی از اعضای هیات مدیره این باشگاه درویش را تحت فشار گذاشته اند که این کار را انجام دهد.

در همین راستا با خبر شدیم درویش برای تمدید قرارداد با یحیی از یکسری دوستان قدیمی اش خط می گیرد. او مشاورانی مثل علی پروین، محمود خوردبین، حمید استیلی و.... را در کنار خود دارد و در هفته چند بار با آنها ملاقات می کند.

در این میان گفته می شود که مشاوران درویش چندان علاقمند به ادامه کار یحیی در پرسپولیس نیستند و او را تشوبق می کنند که شرایط را برای بازگشت برانکو به این تیم مهیا سازد.

از سوی دیگر هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قصد داشت امروز نشست مهمی را با حضور یحیی گل محمدی برگزار کند که این مربی به بهانه حساسیت تمرینات تیمش در آستانه بازی با استقلال تاجیکستان به این دعوت پاسخ منفی داد.

برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در تلاشند درویش و یحیی را آشتی دهند اما سرمربی سرخپوشان تمایلی برای شرکت در این جلسه ندارد.

با این تفاسیر مشکل بین یحیی و درویش فعلا پابرجاست و شاید فقط پرداخت مطالبات سرخپوشان و تمدید قرارداد با یحیی بتواند این شرایط را تغییر دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->